tex marka kasklar nasıl acaba?

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bende snin kadar merak ediyorum.tex markasının motor için tüm aksesuarları var kaskıda var tabiki ve bu markayı feyizoğlu ,hepsiburada satıyo fiyatına göre işe yarar bişiye benziyo kendi fikrirce öyle bi izkenim yarattı bende
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
bende snin kadar merak ediyorum.tex markasının motor için tüm aksesuarları var kaskıda var tabiki ve bu markayı feyizoğlu ,hepsiburada satıyo fiyatına göre işe yarar bişiye benziyo kendi fikrirce öyle bi izkenim yarattı bende

aynı şekilde güneş gözlüğüde var beni cezbeden üzerindeki ay yıldızı vede güneş gözlüğü fiyatıda uygun acaba kalite bakımından nasıl?:silent:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
sadece polisten ceza yememeye yarar. bu tarz kaslarla kendinizi güvende hissetmeyiniz.

yanlış anlaşılma olmasın elbette kask alırken bütçe önemlidir fakat kask alırken bir kere alırsın eger dikkatli kullanırsan uzun ömürlü olur parasınıda fazlasıyla çıkarır.

bu tarz şatış yapan siteler bazen indirime gidiyor ve normal fiyatı 350-400 olan fiyatlar 150-200 civarı alınabiliyor.( normal fiyat dediysem bana göre normali 150-200 ama bizim milletimiz motosikleti pahalı zevk olarak gördükleri için fiyatlarda böyle şiskin oluyor.)

verdiginiz linkteki kaskı kask araştırması yaparken inceledim. kalite olarak vasat. bu tarz kasklar çok rüzgar sesi alır.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
sadece polisten ceza yememeye yarar. bu tarz kaslarla kendinizi güvende hissetmeyiniz.

yanlış anlaşılma olmasın elbette kask alırken bütçe önemlidir fakat kask alırken bir kere alırsın eger dikkatli kullanırsan uzun ömürlü olur parasınıda fazlasıyla çıkarır.

bu tarz şatış yapan siteler bazen indirime gidiyor ve normal fiyatı 350-400 olan fiyatlar 150-200 civarı alınabiliyor.( normal fiyat dediysem bana göre normali 150-200 ama bizim milletimiz motosikleti pahalı zevk olarak gördükleri için fiyatlarda böyle şiskin oluyor.)

verdiginiz linkteki kaskı kask araştırması yaparken inceledim. kalite olarak vasat. bu tarz kasklar çok rüzgar sesi alır.
http://www.hepsiburada.com/Liste/tex-5005-siyah-kurukafa-dot-sertifikali-cift-vizorlu-kask/ProductDetails.aspx?productId=ottex5005&categoryId=20029253
ürün açıklamasını okurmusunuz burdada söylediklerinizin aksini iddia ediyorlar
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530

adamlar ticaret yapıyor ve kimse yogurdum ekşi demez. kaldıki kimse iyi malını ucuza vermez.

yapmış oldugum açıklamayı sanırım tam kavrayamamışsınız. bütçeniz buna yetiyorsa tabikide alınır kullanılır ama bütçe olupta alınacak ürün degildir. yani imkanınız varsa daha iyisini alın hem degerli olur daha dikkatli kullanırsınız saga sola atmazsınız hemde allah göstermesin kaza durumunda karpuz gibi yarılmaz.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Yakından iğrenç üzerindeki boya değil sticker gibi kaliteside çok kötü bi ls2 almak daha mantıklı bu fiyata
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Aslında ürün açıklamasında kaskın ne kadar işe yarayabileceğini gayet güzel yazmışlar :queen:
hepsiburada.com' Alıntı:
Gözleri ve yüzü rüzgardan ve havada uçuşan nesnelerden korur, iyi bir görüş sağlar.
:queen:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
adamlar ticaret yapıyor ve kimse yogurdum ekşi demez. kaldıki kimse iyi malını ucuza vermez.

yapmış oldugum açıklamayı sanırım tam kavrayamamışsınız. bütçeniz buna yetiyorsa tabikide alınır kullanılır ama bütçe olupta alınacak ürün degildir. yani imkanınız varsa daha iyisini alın hem degerli olur daha dikkatli kullanırsınız saga sola atmazsınız hemde allah göstermesin kaza durumunda karpuz gibi yarılmaz.

nasıl birşey tavsiye edersiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst