- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Kütahya MT'nin değerli üyeleri Volkan, Sertaç, Emrah ve Hüseyin...
Sizleri bilinçli motosiklet kullanıcıları olduğunuz için, misafirperverliğiniz için, örnek davranışlarınız için ve hepsinden önemlisi "iyi insan" olduğunuz için tebrik ve takdir ederim. Birçok motosiklet kullanıcısının sizlerden alması gereken çok önemli derslerin olduğunu düşünüyor, diğer il MT'lerinin de sizlere tanışması gerektiğine inanıyorum.
Sizleri bilinçli motosiklet kullanıcıları olduğunuz için, misafirperverliğiniz için, örnek davranışlarınız için ve hepsinden önemlisi "iyi insan" olduğunuz için tebrik ve takdir ederim. Birçok motosiklet kullanıcısının sizlerden alması gereken çok önemli derslerin olduğunu düşünüyor, diğer il MT'lerinin de sizlere tanışması gerektiğine inanıyorum.