Teşekkürler KÜTAHYA MT

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
5
Kütahya MT'nin değerli üyeleri Volkan, Sertaç, Emrah ve Hüseyin...
Sizleri bilinçli motosiklet kullanıcıları olduğunuz için, misafirperverliğiniz için, örnek davranışlarınız için ve hepsinden önemlisi "iyi insan" olduğunuz için tebrik ve takdir ederim. Birçok motosiklet kullanıcısının sizlerden alması gereken çok önemli derslerin olduğunu düşünüyor, diğer il MT'lerinin de sizlere tanışması gerektiğine inanıyorum.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
kaynarca abi, zaten kardeşi klübüz onlarla biz :rendeer: biz giderken haber veriyoruz onlar da gelirken haber veriyorlar :)

sen de komşu şehirdensin abi. :) havalar düzelsin biz de kaymak yemeğe gelicez :cat:

Alparslan yok muydu ? :) alplion :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst