- Katılım
- 8 Haz 2006
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba
Kenan sofuoğlu na sizlerin huzurunda teşekkür etmek istiyorum,
zorlu gecen koca bir yarış dönemini geride zaferle bırakmış olan
Kenan Sofuoğlu kardeşimize sonsuz teşekkür etmek istiyorum,
bu gururu yaşattığı için onurlandırdığı için herşeyıyle bizlerden biri olduğunu kanıtladığı için doğrulari ve kişiliğinden sapmadığı için ,
ve biz motorseverlerin yanında olduğu için sonsuz teşekkür etmek istiyorum,
2008 yılı yarış dönemindede yıne sizlerin huzurunda başarılar diliyorum,
teşekkür erim.
TEŞEKKÜRLER KENAN SOFUOĞLU ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN
KENAN SARUHAN