teşekkür yazısı:)

Katılım
3 Eki 2022
Mesajlar
21
Selam arkadaşlar sonunda sizlerin de desteği ile motorumu dün aldım.
Burada bana bir çoğunuz destek olup fikir alışverişi yaptınız.
Özellikle ilk motorum olacağı için grenajlı motordan uzak dur diyen arkadaşlarımın sözünü dinledim ve naked bir motor aldım.
Aldığım motor 250nk.
İyi ki grenajlı bir motorla başlamamışım diyorum,motorumdan memnunum sürüş açısından.
Her birinize teşekkürü borç bilirim.
Destekleriniz için teşekkürederim,varolun.:)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hayırlı olsun.
Ekipmanlarınızı eksik etmeyin, öyle bir kask bi mont giydim yola çıktım yapmazsınız umarım.
En kısa zamanda kapalı alanda hakimiyet eğitimi alın.

Benzin pahalı, boşa gezmeyin, gitmişken köfte yenecek yerlere gezin de işe yarasın yaktığınız benzin. :)
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
Cafer iyi de çevresi kötü.(UMA, yedek parça, servis)
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler. Motorunuzla çektiğiniz bir resmin olmayışı önemli bir eksiklik.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Motosikletiniz hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Güle güle, kazasız belasız kullanın.
 
Katılım
23 Haz 2021
Mesajlar
424
Motosikleti
S1000XR
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. Tekerinize taş değmesin. :mrgreen:
Ekipmanılarınızı da tamamlamanızı öneririm en kısa sürede, tam takım sürmeye özen gösterin.
Keyifli sürüşler.
 
Katılım
3 Eki 2022
Mesajlar
21
buraya atılıyor mu? bilmiyorum nasıl atıldığını

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. Tekerinize taş değmesin. :mrgreen:
Ekipmanılarınızı da tamamlamanızı öneririm en kısa sürede, tam takım sürmeye özen gösterin.
Keyifli sürüşler.

TEŞEKKÜREDERİM

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

teşekkürederim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------

Hayırlı olsun.
Ekipmanlarınızı eksik etmeyin, öyle bir kask bi mont giydim yola çıktım yapmazsınız umarım.
En kısa zamanda kapalı alanda hakimiyet eğitimi alın.

Benzin pahalı, boşa gezmeyin, gitmişken köfte yenecek yerlere gezin de işe yarasın yaktığınız benzin. :)

teşekkürler dikkate alacagım
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Rs R25 sorup nk250 ile ters kose yapmissin :) hayirli olsun ilk motorun naket olmasi iyi devrilince kaldirip yola devam edebiliyorsun :)
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
250nk ile aynı mıdır bire bir bilemem ama. 5000kmde ki 250sr geçenlerde arka fren balatasını saca kadar bitirip(veya koparıp) diskin anasını ağlattı. Aklınızda bulunsun.
 
Katılım
15 Eyl 2019
Mesajlar
309
Motoru tazyikli suyla yıkamamanı tavsiye ederim. Nk lar suya biraz hassas oluyor elektrik arızası vs.
 
Katılım
3 Eki 2022
Mesajlar
21
Rs R25 sorup nk250 ile ters kose yapmissin :) hayirli olsun ilk motorun naket olmasi iyi devrilince kaldirip yola devam edebiliyorsun :)

eheheh evet cok aradaydım cünkü biraz öyle oldu teşekkürederiiimm

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

Motoru tazyikli suyla yıkamamanı tavsiye ederim. Nk lar suya biraz hassas oluyor elektrik arızası vs.

evet söylediler bunu dikkate alarak dün bizzat kovayla sile sile temizledim gözbebegimi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

250nk ile aynı mıdır bire bir bilemem ama. 5000kmde ki 250sr geçenlerde arka fren balatasını saca kadar bitirip(veya koparıp) diskin anasını ağlattı. Aklınızda bulunsun.

teşekkürler bilgilendirme için tamamdır

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

İyi yapmışsın güle güle kullan

bilgilendirmelerin için teşekkürederim,yardımcı oldular saol
 
Katılım
21 Ara 2021
Mesajlar
197
Motosikletiniz hayırlı olsun güle güle kullanın.

Havalar malum soğudu sürmek için zaman kısıtlı. Eğer Zafer Akçay hocamızı youtube üzerinden takip etmiyorsanız, takip etmenizi öneririm. Kendisi şahsen bana farklı bir bakış açısı kazandırdı. Ekipman konusundaki eleştirilerini gördüğünüzde ister istemez bir şeyler giyme ihtiyacı duyuyorsunuz zaten :)
 
Katılım
3 Eki 2022
Mesajlar
21
Motosikletiniz hayırlı olsun güle güle kullanın.

Havalar malum soğudu sürmek için zaman kısıtlı. Eğer Zafer Akçay hocamızı youtube üzerinden takip etmiyorsanız, takip etmenizi öneririm. Kendisi şahsen bana farklı bir bakış açısı kazandırdı. Ekipman konusundaki eleştirilerini gördüğünüzde ister istemez bir şeyler giyme ihtiyacı duyuyorsunuz zaten :)

evet biliyorum takip ediyorum
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim. ( 5 sayfa olması için değil iyi niyet göstergesidir h.o. demek :cat: (sebebini anladım takılıyorum) )
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
şuna bak daha önce aktifliğini yorum yapmadığını gördüğüm kişiler bile yorum yapmış işte nelere kâdirr hahahaha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst