Ters yönde dört teker ve kaza!!!

Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Selam abıcım evet bu konu daha oncede ıslendı:) baslık (kagıthanede kaza) kask olayı kalıtesız secım ve kayısı baglanmamıs kask galıba:silent:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben son dönemlerde şu habercileri neden dövmek istiyorum bilemiyorum.
Habercilerin işi seri şekilde haber üretmek. Çoğu şeyi saçmalıyorlar.
Adam kask kurtardı diyor ama alakası yok.
"Sadece birkaç kırık" ifadesi kullanması da aptalca. Tamam, neyse ki ölmedi demek istiyor ama "sadece" diyerek olay adeta küçümseniyor. Ulan bir kaç kırık ne demek? Az sorun sanki. Senin bir parmağın kırılsa "sadece" diyebilecekmisin bakalım.

Ayrıca videoda ses kaydı yok hatırladığım kadarıyla.
Adamlar sonradan efekt koymuşlar.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ben son dönemlerde şu habercileri neden dövmek istiyorum bilemiyorum.
Habercilerin işi seri şekilde haber üretmek. Çoğu şeyi saçmalıyorlar.
Adam kask kurtardı diyor ama alakası yok.
"Sadece birkaç kırık" ifadesi kullanması da aptalca. Tamam, neyse ki ölmedi demek istiyor ama "sadece" diyerek olay adeta küçümseniyor. Ulan bir kaç kırık ne demek? Az sorun sanki. Senin bir parmağın kırılsa "sadece" diyebilecekmisin bakalım.

Ayrıca videoda ses kaydı yok hatırladığım kadarıyla.
Adamlar sonradan efekt koymuşlar.

Zanedersem kaskın altında bir kep var kazazedenin kafasında.Kep kurtardımı desek:p
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kaç kırık sanki ufak birşeymiş gibi ''sadece birkaç kırıkla kurtulmuş diyorlar''

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------

Ben son dönemlerde şu habercileri neden dövmek istiyorum bilemiyorum.
Habercilerin işi seri şekilde haber üretmek. Çoğu şeyi saçmalıyorlar.
Adam kask kurtardı diyor ama alakası yok.
"Sadece birkaç kırık" ifadesi kullanması da aptalca. Tamam, neyse ki ölmedi demek istiyor ama "sadece" diyerek olay adeta küçümseniyor. Ulan bir kaç kırık ne demek? Az sorun sanki. Senin bir parmağın kırılsa "sadece" diyebilecekmisin bakalım.

Ayrıca videoda ses kaydı yok hatırladığım kadarıyla.
Adamlar sonradan efekt koymuşlar.

Bende tam bundan bahsedicektim,
Sen benden önce davranmışsın :)

Bu arada mehmet ali birand ne zaman emekli olucak? bilen duyan varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
:pr:Ne kadar andavallı varsa haber yapıyor heralde.Başındaki kask hayat kurtarmış??? gözüde görmüyor heralde embesilin,kask bir tarafta,eleman bir tarafta.Bir kaç kırıkla atlatmış birde,birkaç küçük kesik der gibi
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Arkadaşlar burada esas kızılması gereken,yasak savmak için kask takan arkadaşlar.Her motosiklet kullanan kaliteli bir kask kullanmalı ve bunu sağlamca bağlamalı.Kazanın nereden geleceği belli olmuyor.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Arkadaşlar burada esas kızılması gereken,yasak savmak için kask takan arkadaşlar.Her motosiklet kullanan kaliteli bir kask kullanmalı ve bunu sağlamca bağlamalı.Kazanın nereden geleceği belli olmuyor.

Evet biz bu konuyu önceki başlıkta tartıştık ya, bu fırsatı şimdi habercilere kızmak için değerlendiriyoruz :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
bunları gördükçe insan motosikletten soğuyor sen ne kadar dikkatli olursan ol karşındaki gerizekalı mal cahil sürücü ters şeritten gelip seni biçiyor.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ne kaskmış beee, fırlayarak koruyor...
haberci de bir başka facia...
bu ülkenin memetalilerden çektiği yeter yahu:pr:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunları gördükçe insan motosikletten soğuyor sen ne kadar dikkatli olursan ol karşındaki gerizekalı mal cahil sürücü ters şeritten gelip seni biçiyor.

Karşıdaki sürücü ayrı bi faktör zaten.
Fakat bizim bu tedbirleri almamızdaki amaç bir kaza anında savunmamızı arttırmak.
Ayrıca zaman zaman bizlerde hata yapabiliyoruz.
Sütten çıkma ak kaşık değiliz bizlerde.
Bu video'da hatalı tabiki araç sürücüsü.
Ama her zaman bu böyle olacak diye bir kural yok elbette.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
allahtan Kağıhane'de herkes ters yönden gidiyor.
yoksa çocuğun fırladığı şeritte gelen olabilirdi ve bunu düşünmek istemiyorum...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
kask fırladı zaten ama ters yolda adamın işi ne bu memlekette zor yaşanır zor.....
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Ben son dönemlerde şu habercileri neden dövmek istiyorum bilemiyorum.
Habercilerin işi seri şekilde haber üretmek. Çoğu şeyi saçmalıyorlar.
Adam kask kurtardı diyor ama alakası yok.
"Sadece birkaç kırık" ifadesi kullanması da aptalca. Tamam, neyse ki ölmedi demek istiyor ama "sadece" diyerek olay adeta küçümseniyor. Ulan bir kaç kırık ne demek? Az sorun sanki. Senin bir parmağın kırılsa "sadece" diyebilecekmisin bakalım.

Ayrıca videoda ses kaydı yok hatırladığım kadarıyla.
Adamlar sonradan efekt koymuşlar.


Benim içimden geçenlerin aynısını dile getirmişsiniz. Sonuna kadar katılıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:47 ----------

Bu videodaki Hatalar;

1-Araç sürücüsünün Ters yönde gitmesi

2-Motosiklet sürücüsünün;
-biraz gerisindeki kavşaktan hızlıca yola çıkması
-17 yaşında olması dolayısı ile ehliyeti yok
- Açık ve kalitesiz kask kullanması üstüne üstlük bağlamamış olması.

3-Sipikerin hatalı sunumu.
- Bir kaç kırıkla Kazayı atlattı demesi
- Kask hayatını korudu demesi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Benim içimden geçenlerin aynısını dile getirmişsiniz. Sonuna kadar katılıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:47 ----------

Bu videodaki Hatalar;

1-Araç sürücüsünün Ters yönde gitmesi

2-Motosiklet sürücüsünün;
-biraz gerisindeki kavşaktan hızlıca yola çıkması
-17 yaşında olması dolayısı ile ehliyeti yok
- Açık ve kalitesiz kask kullanması üstüne üstlük bağlamamış olması.

3-Sipikerin hatalı sunumu.
- Bir kaç kırıkla Kazayı atlattı demesi
- Kask hayatını korudu demesi

motosiklet ehliyeti için 17.yaş yetiyor belki var ehliyeti ben okumadım yok diye birşey :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst