Ben son dönemlerde şu habercileri neden dövmek istiyorum bilemiyorum.
Habercilerin işi seri şekilde haber üretmek. Çoğu şeyi saçmalıyorlar.
Adam kask kurtardı diyor ama alakası yok.
"Sadece birkaç kırık" ifadesi kullanması da aptalca. Tamam, neyse ki ölmedi demek istiyor ama "sadece" diyerek olay adeta küçümseniyor. Ulan bir kaç kırık ne demek? Az sorun sanki. Senin bir parmağın kırılsa "sadece" diyebilecekmisin bakalım.
Ayrıca videoda ses kaydı yok hatırladığım kadarıyla.
Adamlar sonradan efekt koymuşlar.
Benim içimden geçenlerin aynısını dile getirmişsiniz. Sonuna kadar katılıyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:47 ----------
Bu videodaki Hatalar;
1-Araç sürücüsünün Ters yönde gitmesi
2-Motosiklet sürücüsünün;
-biraz gerisindeki kavşaktan hızlıca yola çıkması
-17 yaşında olması dolayısı ile ehliyeti yok
- Açık ve kalitesiz kask kullanması üstüne üstlük bağlamamış olması.
3-Sipikerin hatalı sunumu.
- Bir kaç kırıkla Kazayı atlattı demesi
- Kask hayatını korudu demesi