Termossos ve Karain Mağarası

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah sabah kalktım yapacak hiçbir şey yok denize gideyim dedim canım istemiyor.:pr: Balkondan baktım umarsızca yatan Destinama sonra içimden bir anda atla o seni bir yere götürür dedim ve hiç bir şey düşünmeden kendimi ona bıraktım. ilk ışıklarda bana dediki Termossosa gidelim.Tamam dedim ve memleketimi kuzey çıkışından terk ettim.:salut:

23.jpg


Yaklaşık 20km sonra Termossosun girşine geldim

23-1.jpg


Girişte ücretimizi verdikte sonra harika bir yol beni bekliyor yolun tadını çıkarıp biraz fotoğraf alıyorum

23-2.jpg


23-3.jpg


23-4.jpg


23-5.jpg


Yukarıda beni bir düzlük bekliyormuş hemen sol tarafta şehre giriş var hemen motorumla davranıyorum ama bir süre sonra yol alamıyacağıma karar vererek Destinayı orada bırakıyorum

23-6.jpg


çektiğim bir kaç fotoğrafla sizi yalnız bırakayım

23-7.jpg


23-8.jpg


23-9.jpg


Sonra orada keşfettiğim toprak yola giriyorum ve eğlence zamanı deyip sağ elimi ceviriyorum

23-10.jpg


Aşağıda müze var ilginç bu doldurmayı sizinle paylaşyım

23-11.jpg


Bu şekilde tam termossostan ayrılacağım sıra zincir acayip sıkı olduğunu görüyorum onu düzeltip yola ddevam ediyorum
Ta ilkokulda geldiğimiz Karain ne alemde merak edip o sapağa giriyorum ama bir sorun var gaz yemiyor. Çakıyorum benzin bitti. ne yapacağım derken motorda yedekte yok. Açtım depoyu o da ne sol taraf boş ama sağda benzin var hemen yatırdım motoru sola sağdaki benzin kaydı bir baktım motor çalıştı:cat: . böylece motorumun yapayda olsa bir yedeğinin olduğunu öğrenip mutlu mesut çığlığa yol aldım oadaki benzincide benzin aldım. Lanet olsun yine zam gelmiş!:salut:
Sonra Karain mağarasına tırmanmaya başladım işte size bir görüntü bana kalırsa önceden buraları denizmiş

23-12.jpg


Yukarda bir kaç mağara fotoğrafı alıyorum

23-13.jpg


23-14.jpg


Yağmur bulutlarının geldiğini görünce hemen Antalyaya geri dönmek için acele ettim

23-15.jpg


İşte bu şekilde 6 saatimi dolu dolu yaşamış oldum.
Antalyaya girerken Antalyalıların çok iyi bildiği kepezaltında şehir fotoğrafıda alıp evimin yolunu tutyorum(ah bide gece olsaydı)

23-16.jpg


Valla 15ytllik benzin harcadım tamamdır:queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Hocam FotoLar güseLde arada sende çıksa idin :p
Tek kişiye geziye gitmenin en kötü yanı bu oLsa gerek
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ben MegaPiksel dedıydım ama hp de olur aynı sey bız ortak nokatda anlasalım tp olsun :p nasıl
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tartışmayın öyle ne mondial ne de honda markası 4mp minolta

Reklam oldu be:queen:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
termossos hakkında biraz bilgi yazarsan sevinirim.
paylaşım için saol
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslından itiraf ediyorum ben tam yukarlara çıkamamışım geri indikten sonrada gözüm yemedi tekrar çıkmayı ama oradaki bekçilerin dediğine göre çevrede phalies den sonra çok iyi bir şekilde ayakta kalan antik bir şehir. Daha sonra aşağı müzei gezerken yukarının fotoğrafları var keşke geri dönseydim dedirtecek cinsten bir tiyatro var aklın durur. Gerçekten güzel bir yer ben tekrardan gidecem...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst