Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 139
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah sabah kalktım yapacak hiçbir şey yok denize gideyim dedim canım istemiyor.
r: Balkondan baktım umarsızca yatan Destinama sonra içimden bir anda atla o seni bir yere götürür dedim ve hiç bir şey düşünmeden kendimi ona bıraktım. ilk ışıklarda bana dediki Termossosa gidelim.Tamam dedim ve memleketimi kuzey çıkışından terk ettim.:salut:
Yaklaşık 20km sonra Termossosun girşine geldim
Girişte ücretimizi verdikte sonra harika bir yol beni bekliyor yolun tadını çıkarıp biraz fotoğraf alıyorum
Yukarıda beni bir düzlük bekliyormuş hemen sol tarafta şehre giriş var hemen motorumla davranıyorum ama bir süre sonra yol alamıyacağıma karar vererek Destinayı orada bırakıyorum
çektiğim bir kaç fotoğrafla sizi yalnız bırakayım
Sonra orada keşfettiğim toprak yola giriyorum ve eğlence zamanı deyip sağ elimi ceviriyorum
Aşağıda müze var ilginç bu doldurmayı sizinle paylaşyım
Bu şekilde tam termossostan ayrılacağım sıra zincir acayip sıkı olduğunu görüyorum onu düzeltip yola ddevam ediyorum
Ta ilkokulda geldiğimiz Karain ne alemde merak edip o sapağa giriyorum ama bir sorun var gaz yemiyor. Çakıyorum benzin bitti. ne yapacağım derken motorda yedekte yok. Açtım depoyu o da ne sol taraf boş ama sağda benzin var hemen yatırdım motoru sola sağdaki benzin kaydı bir baktım motor çalıştı:cat: . böylece motorumun yapayda olsa bir yedeğinin olduğunu öğrenip mutlu mesut çığlığa yol aldım oadaki benzincide benzin aldım. Lanet olsun yine zam gelmiş!:salut:
Sonra Karain mağarasına tırmanmaya başladım işte size bir görüntü bana kalırsa önceden buraları denizmiş
Yukarda bir kaç mağara fotoğrafı alıyorum
Yağmur bulutlarının geldiğini görünce hemen Antalyaya geri dönmek için acele ettim
İşte bu şekilde 6 saatimi dolu dolu yaşamış oldum.
Antalyaya girerken Antalyalıların çok iyi bildiği kepezaltında şehir fotoğrafıda alıp evimin yolunu tutyorum(ah bide gece olsaydı)
Valla 15ytllik benzin harcadım tamamdır:queen:
Yaklaşık 20km sonra Termossosun girşine geldim
Girişte ücretimizi verdikte sonra harika bir yol beni bekliyor yolun tadını çıkarıp biraz fotoğraf alıyorum
Yukarıda beni bir düzlük bekliyormuş hemen sol tarafta şehre giriş var hemen motorumla davranıyorum ama bir süre sonra yol alamıyacağıma karar vererek Destinayı orada bırakıyorum
çektiğim bir kaç fotoğrafla sizi yalnız bırakayım
Sonra orada keşfettiğim toprak yola giriyorum ve eğlence zamanı deyip sağ elimi ceviriyorum
Aşağıda müze var ilginç bu doldurmayı sizinle paylaşyım
Bu şekilde tam termossostan ayrılacağım sıra zincir acayip sıkı olduğunu görüyorum onu düzeltip yola ddevam ediyorum
Ta ilkokulda geldiğimiz Karain ne alemde merak edip o sapağa giriyorum ama bir sorun var gaz yemiyor. Çakıyorum benzin bitti. ne yapacağım derken motorda yedekte yok. Açtım depoyu o da ne sol taraf boş ama sağda benzin var hemen yatırdım motoru sola sağdaki benzin kaydı bir baktım motor çalıştı:cat: . böylece motorumun yapayda olsa bir yedeğinin olduğunu öğrenip mutlu mesut çığlığa yol aldım oadaki benzincide benzin aldım. Lanet olsun yine zam gelmiş!:salut:
Sonra Karain mağarasına tırmanmaya başladım işte size bir görüntü bana kalırsa önceden buraları denizmiş
Yukarda bir kaç mağara fotoğrafı alıyorum
Yağmur bulutlarının geldiğini görünce hemen Antalyaya geri dönmek için acele ettim
İşte bu şekilde 6 saatimi dolu dolu yaşamış oldum.
Antalyaya girerken Antalyalıların çok iyi bildiği kepezaltında şehir fotoğrafıda alıp evimin yolunu tutyorum(ah bide gece olsaydı)
Valla 15ytllik benzin harcadım tamamdır:queen: