Tercihler Çok Zor Yardım edermisiniz?

Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Merhaba..
2 ay sonra ehliyeti alıyorum, tabiki 3 5 aydır ilgileniyorum markalar modeller hakkında az cok bilgilerim var.. SS tarzı istiyorum, ancak ben bir türlü karar veremiyorum.. Denizli'de oturuyorum bütcem 6-7bin ytl civarında.. 3.500ytl gibi fiyatlara cbr 125 ler mevcut ancak yzf-r 125 lerin hem görüntüsü hemde performansı cbr den daha iyi ancak duyduğum kadarıyla 8.500ytl olucakmış yeni modelleri ve malesef 2.el'ini bulamadım.. cbr 125 bna pek estetik gelmiyor..8.500 ytl e yzf-r 125 almak da mantıklı gelmiyor bana 10.bin ytl e 2000 model yzf-R1 ler var ama okadar bütçem yok.. sizce ne yapmalıyım??
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
cbr ı beyenmıyosan bence basşlangıç için hysoung gt 250 r idealdir
direk r1 almak ? :S
hem ss
estetik hemde
bilmem başkaları ne düşünür ?
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
hyosung fikri oldukca qüzel ama kore malı olduundan bazı problemler cıkarabilrmi acaba?
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Çok teşekkürler haftalardır araştırmak yerine keşke daha önceden danışsaydım size..
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
ÖZER abinin vardı gt250r . Kullanmadım ama gördüğüm kadarıyla çok kalıplı şık ve dikkat çekici bir motor. Tabii onu 250 lik bir motor gibi kullanmak lazım. Fazla zorlamadan.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yine aynı konularla başa döndük
gt 250 r al sen en iyisi
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
66
derbi 125 araştırmanı tavsiye ederim.çok sağlam vede honda ve yamahayı yer.2 zamanlı alet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst