Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Evet Arkadaşlar Dün akŞam saatlerinde Tequ arkadaşımız bir avuç klima suyundan yere yapışmış :p

Bu olay iiçin kendisine geçmiş olsun diyor

Mt Olarak hep beraber Olllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy

olllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyy oooooooooolllllleeeeeeeeeeeeeyyyy diyoruz :p

bu arada tequ içinde yardım hesap numarasını :

Şube Kodu : 6019
Hesap Dairesi : 0138419 İş Bankası :p

Cep telefonundan msjlar İçin : 3434' Oleyy Tequ Kaza Yaptı Yaz Gönder :p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
sen şimdi oh iyi olmuş dememizi bekliyosundur bide :p mali kardeşim tekrar geçmiş olsun, eldivensiz bile binmeyin ya :(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gecmiş olsun kardeşim ama duydugum kadarıyla bu işin içinde sedatın parmagı var senin gectigin yolara kilimalı arabaları salmış sen düş diye (şaka bir yana sana birşey olmadıgına seviniyorum )tekrar geçmişolsun eksozda birşey varmı :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Ö.Z.€.R;1177318' Alıntı:
Geçmiş olsun, bu haberin neresi güzel...

Senin bir türlü anlıyamıyacağın tarafı güzel.. ve sen bu kısmıda hiç bir zaman çözemiyecen!!
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Evet Arkadaşlar Dün akŞam saatlerinde Tequ arkadaşımız bir avuç klima suyundan yere yapışmış :p

Bu olay iiçin kendisine geçmiş olsun diyor

Mt Olarak hep beraber Olllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy

olllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyy oooooooooolllllleeeeeeeeeeeeeyyyy diyoruz :p

bu arada tequ içinde yardım hesap numarasını :

Şube Kodu : 6019
Hesap Dairesi : 0138419 İş Bankası :p

Cep telefonundan msjlar İçin : 3434' Oleyy Tequ Kaza Yaptı Yaz Gönder :p
Sen nasıl adi bişeysin lan :p
Ö.Z.€.R;1177318' Alıntı:
Geçmiş olsun, bu haberin neresi güzel...
Saol Özer. Ya bnm gibi bi adam böle hüzünlü bir topic abes kaçardı sanırım :p
sen şimdi oh iyi olmuş dememizi bekliyosundur bide :p mali kardeşim tekrar geçmiş olsun, eldivensiz bile binmeyin ya :(
İyi oldu iyi :p Böylece sıcakta olsa mont giymenin gerekliliğini anladım :p
gecmiş olsun kardeşim ama duydugum kadarıyla bu işin içinde sedatın parmagı var senin gectigin yolara kilimalı arabaları salmış sen düş diye (şaka bir yana sana birşey olmadıgına seviniyorum )tekrar geçmişolsun eksozda birşey varmı :salut:

abi herşey beklenir bu kozmonottan :p Bende fazla bişi yok sağ bacağımı kullanamıyorum,Sağ kolumda 1 karış boyutunda eridi asfaltta kaldı bir kısmı :p Ama sevindiri olan egzoslarda çizik bile yok :p Sadece motorun topcase aparatı kırıldı .. Kaza izlerine baktım kalkınca rahat 50 metre srünmüş motor koruma demirinin üzerinde
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Sen nasıl adi bişeysin lan :p

Saol Özer. Ya bnm gibi bi adam böle hüzünlü bir topic abes kaçardı sanırım :p

İyi oldu iyi :p Böylece sıcakta olsa mont giymenin gerekliliğini anladım :p


abi herşey beklenir bu kozmonottan :p Bende fazla bişi yok sağ bacağımı kullanamıyorum,Sağ kolumda 1 karış boyutunda eridi asfaltta kaldı bir kısmı :p Ama sevindiri olan egzoslarda çizik bile yok :p Sadece motorun topcase aparatı kırıldı .. Kaza izlerine baktım kalkınca rahat 50 metre srünmüş motor koruma demirinin üzerinde


sen nie konuşuyon ki.. Bir avuç klima suyundan yere düş :p sonra gel konuş :D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Senin bir türlü anlıyamıyacağın tarafı güzel.. ve sen bu kısmıda hiç bir zaman çözemiyecen!!
Şşş Benim topicim burası kavga istemiyorum :p
geçmiş olsun tequ :pale::pale:
Saol dostum :rendeer:
geçmiş olsun gerçek mi bu:silent:
Hee gerçek nolacak :p
sen nie konuşuyon ki.. Bir avuç klima suyundan yere düş :p sonra gel konuş :D

Olm öle deme lan nasıl korktum düşerken biliomusun :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hayatı palavra lan bu loft tun dün akşam yag doktürdüm gectigi yola cakıldı diyordu şimdi böyle diyor adi lan bu
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Ya şimdi seni kıçında kaldırama sürtüp kıvılcım çıkartmıştır :queen:
Pardon klima suyu nedeniyle kıvılcım çıkmamıştır :cherry:

Neyse geçmiş olsun bepanten sür bişeyciğin kalmaz
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Geçmiş olsun Mali..
Olur böyle şeyler..
Sağ ayağımı kullanamıyorum derken kırık falan yok dimi.. Dün akşam film çektiriyodun, sonucundan haberim yok..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Mali geçmiş olsun dikkat et :p
Ne gülüyon lan komikmi :p
hayatı palavra lan bu loft tun dün akşam yag doktürdüm gectigi yola cakıldı diyordu şimdi böyle diyor adi lan bu
Der abi herşeyi der.. Dün arayıp adam gibi soracağına dalga geçti benle:pale:
gecmis olsun. Allah daha beterlerinden saklasın
Amin.Saolasın
Ya şimdi seni kıçında kaldırama sürtüp kıvılcım çıkartmıştır :queen:
Pardon klima suyu nedeniyle kıvılcım çıkmamıştır :cherry:

Neyse geçmiş olsun bepanten sür bişeyciğin kalmaz
Allah razı olsun be :p
Geçmiş olsun arkadaşım.En büyük kazan bu olsun.

eywallah abi saolasın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Geçmiş olsun Mali..
Olur böyle şeyler..
Sağ ayağımı kullanamıyorum derken kırık falan yok dimi.. Dün akşam film çektiriyodun, sonucundan haberim yok..

o kendine değiL eksozlara film çektiriyordu :p

ultrasyona bile sokturlar :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun :rendeer: Ya alemsiniz wallahi dramatize etmeden olayı anlatmak güzel de umarım korumaların önemi anlaşılmıştır artık :) Bana hep soruyorlar bu kadar çok yemek yiyorsun nasıl kg almıyorsun böyle zayıfsın diye.. cevap: yazın ortasında giyiyorum montumu takıyorum balaklavamı sauna etkisiyle biniyorum motora oohhh :mrgreen: Her açıdan faydalı eserler bunlar arkadaşlar ihmal etmeyiniz :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Geçmiş olsun tequ, umarım bir an evvel sağlığına kavuşur gazlamaya devam edersin..:cat:

hayatı palavra lan bu loft tun dün akşam yag doktürdüm gectigi yola cakıldı diyordu şimdi böyle diyor adi lan bu

Dün akşam ne demediki halis abi, bi ara yollarına gül döktürdüm bile dediydi.:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst