Yazın kardesim belediyeye maillerinizi.Ben üşenmedim yazdım.Ne kadar sorumsuzca davrandıklarını,nasıl israf yaptıklarını,nasıl cana kıydıklarını tek tek yazdım.Bizzat başkana yazdım maili.Ha okur okumaz onun bileceği iş.Ama ben yazdığım için rahatım.Her ölene rahmet okumanın yanında yazalım her seferinde böyle yüzlerce binlerce mail..Elbet biri bir gün farkedecektir.