tepe üstünde yine kaza bilgisi olan var mı ?

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah rahmet eylesin kendisine,ölümümüz trafikte olmaz inş.

o suyu o yola bırakanlar mesul bu durumdan bence,hesabını nasıl verecekler bilmiyorum!
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
25
Yazın kardesim belediyeye maillerinizi.Ben üşenmedim yazdım.Ne kadar sorumsuzca davrandıklarını,nasıl israf yaptıklarını,nasıl cana kıydıklarını tek tek yazdım.Bizzat başkana yazdım maili.Ha okur okumaz onun bileceği iş.Ama ben yazdığım için rahatım.Her ölene rahmet okumanın yanında yazalım her seferinde böyle yüzlerce binlerce mail..Elbet biri bir gün farkedecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst