Tenere 660 hala alınır mı? Yoksa crf 250 rally mi?

Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
15
Dostlar selamlar
Tenereye söylenecek laf yok ancak şuan piyasadaki motosikletler minimum 50 binde bu tarz bir motor için gayet normal en yeni kasası 2016 model motoiskletin. Bu kmde bu modelde bir sıkıntı çıkarır mı bilemiyorum yamaha kalitesi elbette ama bu motosikletlerle araziye de giriyor insanlar.Şunu diyebilirsiniz tabi yeni kasa crf varlen neden tenere. Crfnin amortisörlerinden çok şikayetçi insanlar ve crf artçılı sürüşe pek uygun bir motosiklet değil. sürekli artçıyla sürmeyeceğim tabi ki motosikleti ancak yine de artçı komforu da olmalı. Sizin de düşüncelerinizi almak isterim dostlar. tenere 660 kullanan arkadaşlar da biraz bilgilendirirse çok mutlu olurum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Tenere 660 için; Kullanmadım ancak arkadaşta var söylediklerine göre yorumlayabilirim.

Çok yüksek, alçaltma kiti ile bile yüksek motor.
Tek silindir bıkkınlık veriyormuş.
Egzoz fazla ısı veriyor hatta arka seleyi eritti de üstüne kaplama yapması gerekti.
Virajlarda hiç güven vermiyormuş.
Bir de yok parasına satıyor ona rağmen alan yok, piyasası berbat.
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,290
Motosikleti
1190 ADV
Tenere 660 ile CRF 250 Rally kıyaslanacak motorlar değil.

Tenere 660, yolda konforsuz arazide ağır bir motor fakat her işi yapacak bir motor. Uzun yola da gider, artçılıda binilir, araziye de girer. CRF'in hafif olması ve az yakması dışında hiçbir avantajı yok Tenere'ye karşı.
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
15
Tenere 660 ile CRF 250 Rally kıyaslanacak motorlar değil.

Tenere 660, yolda konforsuz arazide ağır bir motor fakat her işi yapacak bir motor. Uzun yola da gider, artçılıda binilir, araziye de girer. CRF'in hafif olması ve az yakması dışında hiçbir avantajı yok Tenere'ye karşı.
Kesinlikle haklısınız hocam dediklerinizde. Ancak tenereler dediğim gibi minimum 50 binde makineler o kafada soru işaretleri oluşturuyor.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,876
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
tenere 660 olmamış bir motor 2016da nasıl sattılar millete bunu
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Tenere 660 ya da crf artçı konforou açısından artçıyı motora binmeye tövbe ettirir uzun yolda.
Tenere 7 belki artçı ile olur.

tek başına sürülecekse 50bin km bu tip motorlarda rodaj yeni bitmiş sayılır.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar tenere 660 taş gibi motor piyasası da var yedek parçasıda var alıcısı da her daim var ve olur
lütfen kulaktan dolma bilgilerle burada birşeyler yazmayın ben 4 yıl kullandım 1 defa yolda kalmadım girmediğim yer kalmadı kaldırımdan atlıyordum merdiven çıkıyordum evet titreşim var biraz yüksek bunun için virajlarda ve şehir içinde kullanıma uygun değil
fakat abs li model gayet enduro motor istediğin yere git basit bakım yapılabilir sarf malzemeleri ucuz kullanıcı dostu bir motor
crf 250 de denedim ama kesinlikle motosiklet olarak tenere ile kıyaslanmayacak kadar vasat çünkü alt sınıf
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
F24 dostum saglamlıgına laf etmiyorum ancak en dip fiyatı vermesine rağmen hasar kayıtsız motoru arkadaş satamadı çok uzun zamandır.
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
15
tenere 660 olmamış bir motor 2016da nasıl sattılar millete bunu
Neden böyle düşünüyorsunuz hocam açıklayabilir misiniz nedir eksiği
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de g310gsler var onlar hakkında ne düşünüyorsunuz çevremde hiç görmediğim bir motosiklet çok bilgim yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,876
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Neden böyle düşünüyorsunuz hocam açıklayabilir misiniz nedir eksiği
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de g310gsler var onlar hakkında ne düşünüyorsunuz çevremde hiç görmediğim bir motosiklet çok bilgim yok.
600cc üstü bi motor alıyorsan tek silindir olamaz olursa da sadece araziye girmek için kullanırsın asfaltta işkence olur hadi sadece araziye gireceksin niye 50 kg daha ağır bi motorla giresin yine günümüz için asla mantığı olmayan saçma bi motor 48 beygir bi de yani 600cc olmasının 200 kg olmasının hiç bi bedeli yok tiger 800 o da aynı ağırlıklarda ama karşılığında 115 beygir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hemen hemen aynı fiyatlara ktm 390 adv de alabilirsiniz arazi performansı değil de artçı komforu vs daha önemliyse daha çok işinizi görür
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
660 keçi gibi makina vallahi. Temiz olduktan sonra her türlü gideri var. Her motorda olduğu gibi elbet ufak tefek kusurları vardır ama genel resme bakınca güzel motor bence
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
F24 dostum saglamlıgına laf etmiyorum ancak en dip fiyatı vermesine rağmen hasar kayıtsız motoru arkadaş satamadı çok uzun zamandır.
piyasa şuan acayip değişik benim arkadaş 2014 model vstorm 650 yi muadillerinde %15 ucuza satmak istedi satamadı
satmaktan vazgeçti 2 tane ciddi müşteri çıktı bakımları yaptığı içinde bu sefer kendi satmadı
başka diğer 2 arkadaş hiç ilana koymadan 2 tane afrika twin sattı hemde piyasadan yüksek fiyata
bir arkadaş ta x max 250 satmaya çalışıyor kılcal çizik yok km az fiyat ucuz ama teklifler ölü fiyata

ben daha önce tenereyi satmaya çalıştım 29 ekim kamp programı yaptım ADAM GELDİ 28 EKİM de bende 300 tl için satmamıştım:D (telefonda pazarlık yaptık motor başında tekrar yapmaya çalıştı)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Eski Mt03 ile aynı bloğu kullanıyor diye biliyorum. Torku muhteşem, tam hırtlık makinesi ama yüksek devirlerde benzini içiyordu bilginiz olsun.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Ben epey bir süre CRF rally kullandım. Şuan ikinci t700'üme sahibim ama imkanım olmasaydı T660 alırdım. Uzun yol olmasa bile biraz otoyol sürüşlerinde dahi yüksek güç ihtiyacı doğuyor, gerektiğinde tehlikelerden kaçabilmek için.

CRF arazide çok zevkli ama otoyol sürüşlerinde, sollamalarda vesaire zayıf kalıyor. Zamanında bir süre Bursa/Yalova arası seyahatlerim oluyordu, o sırada yüksek cc'ye geçmeye karar verdim. Her cc ile her yol yapılır ona lafımız yok ama daha güçlü olması otoyolda büyük avantaj.

Artçı konforu ise, CRF'deki rally sele her frende artçıyı ileri atıyordu, T660'da artçının daha rahat edeceğini düşünüyorum.
 
Katılım
15 Kas 2017
Mesajlar
51
34.000 de alıp 85.000 de satmış birisi olarak temiz bakımlı bulursan direkt üstüne atla derim.
Bir motor hiç mi arıza çıkarmaz. Yağ eksiltmedi, abuk subuk sesler çıkarmadı, foşur foşur yıkadım elektronik hiç bir arıza vermedi. Ama buna karşılık 5.000de bir düzgün yağ ile bakımını yaptım.
Arazi de yaptım uzun yol da. Hanım artı eşyalar ile eşek muamelesi yaptım. Vites geçişleri, ara hızlanma vs bence istediğini bilen adam için çok iyi.
Motorun tek eksi yanı lastiği patlayabiliyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: F54
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
617
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Taş gibi motor. Üstündeki Rotax motor çok sağlam. Biraz titriyor ama, iyi durumda bulunursa yolda falan bırakmaz. Bu arada ABS li olanın selesi sanırım daha alçaktı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst