Temiz Shadow arayanlar!!!!

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Shadow cular Dikkat!!!!!
Fuul aksesuar,tam meraklı işi....
Binmek için değil,silmek için

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3500-km-den-beri-sahibinden-tertemiz-shadow-289419657/detay
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
10 yıllık motor ve sadece 28 000 km de.
Hiç binmediniz mi motora? Süs eşyası olarak mı sakladınız?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
10 yıllık motor ve sadece 28 000 km de.
Hiç binmediniz mi motora? Süs eşyası olarak mı sakladınız?

Yazdık ya kardeşim :) Binmek için değil,silmek için diye :)
Bu motorlar süs motorudur.Hafta sonları bir kaç km.yapar,sonrada garaj da yatar :)
Enduro mu zannettin sen bu motoru :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
makine güzelmiş böyle bir motorada sahip olmak isterim ileride full karizma ağır abi :cat:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Cruiserler hiç hoşuma gitmez aslında ama makinanız gerçekten güzelmiş. Yeni sahibi güle güle kullansın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cruiserlara süs motoru diyenide gördük ya başkada bişey demiyorum. Hakkını veremedim demiyor da süs motoru. En eski motosiklet tarzı süs motoru oldu ya vay ben öleydim.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
honda shadowu tanıtırken bu kadar özellik yazmaya üşenmiştir,


motordan anlamadığınız kanıtındayım, enduro muhabbeti hakkaten facia.

motoru satma sebebiniz 'silme' değil, baştan belli ediyor.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
honda shadowu tanıtırken bu kadar özellik yazmaya üşenmiştir,


motordan anlamadığınız kanıtındayım, enduro muhabbeti hakkaten facia.

motoru satma sebebiniz 'silme' değil, baştan belli ediyor.

Heeee hiç anlamam motordan,senin bu konuda üstat olduğun belli :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Cruiserlara süs motoru diyenide gördük ya başkada bişey demiyorum. Hakkını veremedim demiyor da süs motoru. En eski motosiklet tarzı süs motoru oldu ya vay ben öleydim.

Heee benim için süs motoru :)Çık bakalım şöyle bir kaç bin km. lik yola da,görelim süs motorumu yol motorumu :D
 
Katılım
7 Şub 2016
Mesajlar
99
çok güzel motor. sanırım sıfır alıp kendiniz yaptınız. zevk işi olduğu belli.o kadar uğraştıktan sonra ben satmaya kıyamazdım doğrusu.
bu ilana laf eden arkadaşlarda şimdiye kadar ne motor kullandıklarını yazsalarda bilsek. bu motorlar 7/24 binmek için değilki. hafta sonu havada zerre bulut yokken çıkarılan, 40-50 km gidip arkadaşlarla biyerlerde takılacak motorlardır. bu tip insanların ve motorların takıldıkları yerlerde bellidir zaten. ondan sonra da çekersiniz garaja bütün hafta temizlersiniz.bu bütün dünyada böyledir. üstelik bu kadar uğraşılmış ve masraf edilmiş bir motoru devamlı kullanmaya insanın yüreği elvermez. ha bi yere sürtecek, ha birisi elleyecek.stres yapar insan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst