10 yıllık motor ve sadece 28 000 km de.
Hiç binmediniz mi motora? Süs eşyası olarak mı sakladınız?
Yazdık ya kardeşimBinmek için değil,silmek için diye
Bu motorlar süs motorudur.Hafta sonları bir kaç km.yapar,sonrada garaj da yatar
Enduro mu zannettin sen bu motoru![]()
Burda kavga çıkar yerimi aldım
makine güzelmiş böyle bir motorada sahip olmak isterim ileride full karizma ağır abi :cat:
honda shadowu tanıtırken bu kadar özellik yazmaya üşenmiştir,
motordan anlamadığınız kanıtındayım, enduro muhabbeti hakkaten facia.
motoru satma sebebiniz 'silme' değil, baştan belli ediyor.
Cruiserlara süs motoru diyenide gördük ya başkada bişey demiyorum. Hakkını veremedim demiyor da süs motoru. En eski motosiklet tarzı süs motoru oldu ya vay ben öleydim.
Shadow cular Dikkat!!!!!
Fuul aksesuar,tam meraklı işi....
Binmek için değil,silmek için
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ri-sahibinden-tertemiz-shadow-289419657/detay