Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 2 Mar 2017
- Mesajlar
- 871
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce başıma geldi imei klonlanması
Özdilekten telefon almıştım telefonun garantisi bitmesin yakın 1 ay kala servise verdim özdilek-kvk
özdilek e teslim ettikten 30 gün sonra telefonumu teslim aldım ve o gün imei klonlanmıştı
Ya özdilek çaldı imei mi yada kvk
Şimdi ise telefonumu garantiye vereceğim hoparlörü bozuk olduğu için
Telefonu hepsiburada dan aldım satıcıda hepsiburada
Ne yapacağımı bilemedim...
Özdilekten telefon almıştım telefonun garantisi bitmesin yakın 1 ay kala servise verdim özdilek-kvk
özdilek e teslim ettikten 30 gün sonra telefonumu teslim aldım ve o gün imei klonlanmıştı
Ya özdilek çaldı imei mi yada kvk
Şimdi ise telefonumu garantiye vereceğim hoparlörü bozuk olduğu için
Telefonu hepsiburada dan aldım satıcıda hepsiburada
Ne yapacağımı bilemedim...