tekteker arif izmirdeki show kazası

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
[YT]3KbIOLIV7QA&feature=related[/YT]
bide düşmeden tadında bırak şunu
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
düşmeside gösterinin bir parçası sanırım
heeey diye sesler ne oluyosa :p
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
teker yapıyo ama arkayı kaldırırken hep düşüyor, yapamıyorsan bırak ısrar etme
 
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
55
kaç sene olmuş yaa.:mrgreen: bu adamı yakın zamanda tv de felan gören varmı acaba? noldu bu adama ortalıklarda pek yok sankii.. arkayı kaldıra kaldıra belimi ağrıdı acaba:queen:
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
şov isterizzz şov isterizzz :queen:

adam daha napsın bu arada amuda mı kalksın kuvvetmira :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun adama.Düşmesi bile ustaca.Ne güzel yumuşak iniş yapmış öle.Biz o pozisyonda düşseydik çanağı kırardık falla.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
ne profesyoneli ya yıllardır bu hareketlerle uğrasmasına rağmen
hiçde güzel şekiller yapamıyor.
o motorlarla herkez teker yapar gazla tekere gelen makina bunlar
debriyaj tokatlıyarak yapsında görelim bi
ondaki imkan ve motorlar bende olsaydı şimdiye motorun üstünde
tek elimde amuda kalkardım
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
herkesın görüşü tabii ama bu video benı doyurmadı yıllardır bu işle uğraşıyorsun ve ben hayretle ızleyebıleceğim bır vıdeo bulmak isterdım doğrusu izleyıcı olarak aç gözlüyüm evet yabancı vıdeoları izledıkten sonra acıkcası bu yavan geldı ama ne yazıkki adı duyulmuş bır tek teker arıfımız var işte
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
kaç sene olmuş yaa.:mrgreen: bu adamı yakın zamanda tv de felan gören varmı acaba? noldu bu adama ortalıklarda pek yok sankii.. arkayı kaldıra kaldıra belimi ağrıdı acaba:queen:

Alanyada kendisi..Şimdilerde yeni mekan yaptı onunla ilgileniyor..Bide sürekli motor alım satımı da yaptığı için pek yerinde durmaz..Ben nerdenmi biliyom? Çünkü bende alanyada yaşıyom ve en kötü ihtimalle 2 güne bir görüşüyoz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst