Tekrar motorlandım.YBR125 City

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Motorla ilgili ilk deneyimimi paylaşayım.Bayide motorla deneme sürüşü yaptım ve eskiden kullanmış olduğum Regal250cc motorumdan daha az titreşim olduğunu söylemeliyim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
İlk gözağrım YBR 125'ti. Arkadaşım yeni motorun hayırlı uğurşu olsun. İyi bir rodajla o YBR senin her işini görür.

Kazasız belasız bolca km. dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst