Tekrar Merhaba!! :)

Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
129
Merhaba arkadaşlar uzun bi süredir (1-2 sene) projelerim nedeniyle bu siteyle ilgilenemedim :pr: şimdi tekrar başlıyorum :rendeer: çoğunuz beni tanımaz o yüzden kendimi tanıtayım..

Adım : Bora Ciner ( nick )
Meslek : Bilg . Müh . Öğrencisiyim - Yazılım firmasında çalışıyorum
Yaş : 19
Yer : Kocaeli - izmit aslında ama motorum yazlıkta kaldığından bende hafta sonları onun yanındayım ( Sapanca - Kırkpınar )
İlgi alanlarım : Spor ve motosikletler :)
Motosikletim : Yamaha Dragstar 650 cc.



msn : [email protected]



Herkese Merhaba...

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: ailemize hoşgeldin.

:bestmt: Bağımlılık yapar.:rendeer:
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
25
tekrar hoşgeldin bora,ismini duymuştum :cherry: ama nerde duyduğumu hatırlamıyorum :pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bora hoşgeldin kerpeyi iyi bilmen lazım ozaman oraya bir gezi düzenliyelim
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
129
Hoşbulduk arkadaşlar ..

walla kerpeyi bilmiyorum ama size katılmaya çalışırım ,, tek bi sorun var polis kontrolü olurmu? B sınıfı ehliyetim var :(

aslında Sapanca taraflarına bi gezi daha olsa süper olur
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, mt.izmir adına selamalr.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
129
sağolun arkadaşlar... sizce kartepe gezisi ne kadar zaman sonra olur??
hayatta olursam kesin katılırım.. :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
aramıza tekrar hoşgeldin diyelim o zaman:rendeer:
ama olmaz ki böyle, projelerin bizden önemli mi ya?:p :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
129
lespaul_84' Alıntı:
aramıza tekrar hoşgeldin diyelim o zaman:rendeer:
ama olmaz ki böyle, projelerin bizden önemli mi ya?:p :p


tabiki siz daha önemlsiniz ...
bu haftasonu yapılan kırkpınar gezisine haberim olmadığı içn orda bulunmama rağmen katılamadığımdan dolayı kahroluyorum resmen.. inşallah çok yakında bir daha yaparsınız ... : :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst