- Katılım
- 20 Mar 2005
- Mesajlar
- 129
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar uzun bi süredir (1-2 sene) projelerim nedeniyle bu siteyle ilgilenemedim
r: şimdi tekrar başlıyorum :rendeer: çoğunuz beni tanımaz o yüzden kendimi tanıtayım..
Adım : Bora Ciner ( nick )
Meslek : Bilg . Müh . Öğrencisiyim - Yazılım firmasında çalışıyorum
Yaş : 19
Yer : Kocaeli - izmit aslında ama motorum yazlıkta kaldığından bende hafta sonları onun yanındayım ( Sapanca - Kırkpınar )
İlgi alanlarım : Spor ve motosikletler
Motosikletim : Yamaha Dragstar 650 cc.
msn : [email protected]
Herkese Merhaba...
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Adım : Bora Ciner ( nick )
Meslek : Bilg . Müh . Öğrencisiyim - Yazılım firmasında çalışıyorum
Yaş : 19
Yer : Kocaeli - izmit aslında ama motorum yazlıkta kaldığından bende hafta sonları onun yanındayım ( Sapanca - Kırkpınar )
İlgi alanlarım : Spor ve motosikletler
Motosikletim : Yamaha Dragstar 650 cc.
msn : [email protected]
Herkese Merhaba...
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: