Tekrar benzine indirim geldi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
benzinden ve taşıtlardan faiş fiyatta vergi alınacağına 20-30 senedir süre gelen yancılık, israfçılık ve kaçakçılığın önüne geçilebilir... ancak şunu da unutma ki, bu ülke vergi ile yürüyen bir ülke zira devlete kâr getiren hemen her kurum ÖZELLEŞTİRİLDİ.

Baksanıza alan memnun veren memnunmuş buralara çarşaf çarşaf yazı yazıp sonra yine uyarı cezası almakda istemiyorum doğrusu.. Ama kısaca şu kadarını söyliyim her millet hak ettiği gibi yönetilir bu apaçık ortada..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o benzinin pompası varya pompası ..... Deponuza girsin :queen:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Yapma Şafak kardeş bukadar ciddiye alma her söyleneni
heleki söyleyeni
adamın imzasına baksana önce
jACk ın kendisine bile değil kalın bağırsağına benzetmiş kendini
sen ciddiye alıp cevap yazıyorsun yahu
düşmanın bile cahil olmasın dostum, bilenini seç.


Doğru diyorsun abi aslında hiç ciddiye alıp cevap yazmamak gerekiyor.. ama bu tip siyasetten uzak ve çevresinin etkisiyle sandığa giden insanların çıkıpda sen provakatörsün şusun busun diye ortalarda dolaşıp damarıma basmalarınada artık dayanamıyorum doğrusu.. Dediğin gibi abi daha jack in kendisi bile olamamış insanlara eleştrinin ne olduğunu nasıl anlatırsın ki?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Depoyu enson geçen ay fulledim 70 lira aldı fazla yakmıyor zaten12 kuruş büyük cc ler için eziyet motorları km yapmıyor ama satarken zorlamazlar
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Hadi bakalım provokatör olalım..

Anladığım kadarıyla iki vakte kadar sağlam zam gelecek..

2 Mayıs'ta 11 krş indirim geldi bı hafta sonra akv indirileydi 8-9 krş daha indirim geldi.. Şimdi de yine 11 krş indirim geldi.. Bakalım nereden çıkacak bunlar.

2 gün önce gelse olmazdı dimi? TP de en son indirimler ve credi tp kartı ile %3 indirim sayesinde litresini 4,38 tl den aldım 6,15 lt 27 tl tuttu..

Daha önceye göre 2 tl karım var.

Allah devletimize zaval vermesin(?)

@safakk bu arada hiç takma.. Biz yakınsakta boşa artık her şey.. Adamlar 23 Nisan'ı 19 Mayıs'ı 30 Ağustos'u bile kaldırdı. Ağzımızı açamadık..

Aziz Nesin ne güzel demişti..
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Hadi bakalım provokatör olalım..

Anladığım kadarıyla iki vakte kadar sağlam zam gelecek..

2 Mayıs'ta 11 krş indirim geldi bı hafta sonra akv indirileydi 8-9 krş daha indirim geldi.. Şimdi de yine 11 krş indirim geldi.. Bakalım nereden çıkacak bunlar.

2 gün önce gelse olmazdı dimi? TP de en son indirimler ve credi tp kartı ile %3 indirim sayesinde litresini 4,38 tl den aldım 6,15 lt 27 tl tuttu..

Daha önceye göre 2 tl karım var.

Allah devletimize zaval vermesin(?)

@safakk bu arada hiç takma.. Biz yakınsakta boşa artık her şey.. Adamlar 23 Nisan'ı 19 Mayıs'ı 30 Ağustos'u bile kaldırdı. Ağzımızı açamadık..

Aziz Nesin ne güzel demişti..

Abi takma falan diyorsunda takılmayacak gibi mi? Bu tip takım tutar gibi parti seçenler yüzünden bugün devlet tiyatroları kaldırılıyor ve her gelen keyfi uygulamalar yapıp cebini dolduruyor... Yine bunlar yüzünden susturulmaya çalışıyoruz.. Meğer ne meraklıymışız kendimizi soydurmaya parasız çulsuz gezmeye ve herşeyin evrende en kötüsüne sahip olmaya..

Birde bu iş öyle boyutlara vardı ki herşeyin en işe yaramazı bizde olmasına rağmen birde üstüne çıkıp kendilerini çok mükemmel görmüyorlar mı diyecek birşey bulamıyorum..

Daha yazacak çok şey var ama yine kıldan tüyden ceza puanı yazacaklar ondan sonra uğraş dur..
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Sen önce kendi nick'ine bi bakarmısın arkadaşım
ayrıca yazılarından da ergenlik döneminin pek olumlu geçmediğin kanısına varıyorum, zira toplumda nasıl konuşulması gerektiğinden bi habersin :king : ZIPPIRMAN e

---------- Post added at 13:39 ---------- Previous post was at 13:33 ----------

Ya sabır...

Yalan mı yazmışız? Haksızmıyım? Olmayan birşeyi mi söyledim? Yada bu parti kötü şu parti daha mı iyi dedim? Bunun neresi provakatörlük?

İyi ozaman honda zam yapsın siz susun yaz gelince motor fiyatları yükselsin yine susun üniverste harçlarına zam gelsin yine susalım sonra ötv nin kdv si alınsın susalım susa susa bu hallere düştük! Bu nedenledir ki bugün honda en dandik modellerini getiriyor bu nedenle hala üniversitelerde taa sovyet zamanından kalma mikroskoplar kullanılıyor bu nedenledir ki benzinin rafineri fiyatının 3 katını pompada ödüyoruz

Şimdi söyleyin bana (sağ sol ayrımı yapmadan) hükümetin/meclisin beceremediği yapamadığı sorunları dile getirmenin neresi düzen bozuculuk? Eğer düzen halkı soymaya ve 3 kuruş para kazananın ekmeğine göz dikmekse evet ben düzen bozucuyum. Ama bu durumdan ne sizin ne de bir başkasının memnun olduğunu düşünmüyorum

Şunu asla unutmayın. Burada bu zamlara tepki gösterirken sadece kendi çıkarlarımı kendi çocuklarımın geleceğini değil sizin ve diğer insanlarında çıkarlarını ve çocuklarının geleceklerinin daha iyi olması için çabalıyorum. Bununda yanlış veya kötü olduğunu düşünmüyorum.


Benim demek istediğim şu, bol keseden yazarak tepki gösteren arkadaşları neden meydanlarda göremıyoruz ? Senin yazdıklarına da sonuna kadar katılıyorum ayrıca
ama burda yazmayla çizmeyle hiçbirşey olmuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen önce kendi nick'ine bi bakarmısın arkadaşım
ayrıca yazılarından da ergenlik döneminin pek olumlu geçmediğin kanısına varıyorum, zira toplumda nasıl konuşulması gerektiğinden bi habersin :king : ZIPPIRMAN e

.


Bende avatarına falan bakınca senin ergenlikten hala çıkamadığını görüyor ve o yüzden şafağı uyarıyorum kaale alma diye.
bende almayacağım))
ayrıca nikinle işim yok tartışılır ama yok
konu imzandı.
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Bende avatarına falan bakınca senin ergenlikten hala çıkamadığını görüyor ve o yüzden şafağı uyarıyorum kaale alma diye.
bende almayacağım))
ayrıca nikinle işim yok tartışılır ama yok
konu imzandı.

Arzu edersen vesikalık gönderebilirim ZIPPIRMAN :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah yazdıysa bozsun yahu )))
ne işim olur bağırsakla
heleki kalınıyla.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010


---------- Post added at 13:39 ---------- Previous post was at 13:33 ----------




Benim demek istediğim şu, bol keseden yazarak tepki gösteren arkadaşları neden meydanlarda göremıyoruz ? Senin yazdıklarına da sonuna kadar katılıyorum ayrıca
ama burda yazmayla çizmeyle hiçbirşey olmuyor.

Kıvırmaca tekniğini iyi biliyor olabilirsiniz ancak o teknik sadece motosiklette işe yarar

Biz burda eleştirelim siz gelin bize provakasyon yapıyorsunuz deyin

Sonrada siz neden alanlara çıkmıyorsunuz neden sizleri meydanlara göremiyoruz deyin

Açıkçası beni arayan herkes bir eylemde yada alanda bulabilir benim bu konuda gönlümde ferah içimde rahat ancak bundan daha önemli bir mesele var ki o da sizin bu tavrınız

Ben burada devletin yaptığını yanlış olarak vurgularken çıkıp bana provakatif diyorsunuz yarın kim bilir bir benzin zammı protestosunda görseniz terörist dersiniz ondan sonrada millet neden alanlara çıkmıyor diye gelip burda yazarsınız. Kusura bakmayın saygısızlıkda etmek istemem ama sizin ve sizin gibiler yüzünden kimse alanlara çıkmıyor en basit protestoya bile katılmakdan aciz bırakılıyor/korkutuluyor

çünki insanlar sizin gibilerin ve medyanın yaftasından korkuyor. çoluğu çocuğu varken laf yemekden korkuyor

Kısaca sindiriliyor halk aciz bırakılıyor!

Söyle bana sen istermisin çocuklarının 2.dünya savaşından kalmış teknolojiye sahip üniversitelerde okumasını? İstermisin sanattan incelikden uzak tek derdi uçkuru ve moda olan bir memleket bırakmayı ? istermisin hergün kuruş kuruş para hesabı yapmasını ve işten atılcam korkusunu yaşamasını?

Elbette normal bir baba normal bir anne bunları istemez. Biz bunları yaşıyoruz ve bizden sonrakiler yaşamasın istiyoruz. Ancak bunu yaparkende sadece maddi anlamda düşünüp belki hayatımız boyunca çalışıp sadece bir ev bırakabiliyoruz.

Bunun yerine daha iyi bir devlet daha iyi çalışma şartları olan adil bir ülke bıraksak ve bireysel davranmakdan vazgeçsek daha iyi değil mi? Böylesi güzel bir devlet ortamında bizden sonrakiler daha da güzelleştirmez mi bu memleketi.. ?

Artık millete laf yetiştirmeyi ve etiket koyma çabalarınızı bir kenara bırakında söylediklerimi bir düşünün hala dediklerimi anlamıyorsanız/anlamlandıramıyorsanız da ne yapalım vatan sağ olsun...


@zıppırman
Yahu abi bana diyorsun takma uzatma diye kendin duramayıp cevap yazmışsın :) boşver abi rahat ol :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@zıppırman
Yahu abi bana diyorsun takma uzatma diye kendin duramayıp cevap yazmışsın :) boşver abi rahat ol :)

Kardeş cevaplarım kısa kısa ve kafa yapmak amaçlıydı
rahat ve ferahtım
ama seni kutluyorum
bırak insanı beyini
bağırsaktan bile umudunu kesmiyorsun
işimiz zor )):bounce:
Ne o görkem yöneticim buralardasın?
şikayetmi edilmişiz?
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
@Zıppırman
Abi çıkmadık candan ümit kesilmez eğer Atatürk ümidi kesseydi bugün hangimiz yaşıyor olurduk ki?

Mesele şu ki bir kişi benim yazdıklarımı okuyup devletin halkı değil halkın devleti yönettiğini anlasa o bile bana yeter. Neticede halk çıkardı onları ve yine indirmeside kendi ellerinde. Bu kapsamda yapılan ve kimsenin canına malına zarar vermeyen eylemler hem yasaldır hemde hakkımızdır. Bunu yapanlarda ne terörist ne de provakatördür . Bunu yapan halkın içinden sıradan vatandaştır
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Abi takma falan diyorsunda takılmayacak gibi mi? Bu tip takım tutar gibi parti seçenler yüzünden bugün devlet tiyatroları kaldırılıyor ve her gelen keyfi uygulamalar yapıp cebini dolduruyor... Yine bunlar yüzünden susturulmaya çalışıyoruz.. Meğer ne meraklıymışız kendimizi soydurmaya parasız çulsuz gezmeye ve herşeyin evrende en kötüsüne sahip olmaya..

Birde bu iş öyle boyutlara vardı ki herşeyin en işe yaramazı bizde olmasına rağmen birde üstüne çıkıp kendilerini çok mükemmel görmüyorlar mı diyecek birşey bulamıyorum..

Daha yazacak çok şey var ama yine kıldan tüyden ceza puanı yazacaklar ondan sonra uğraş dur..

Bak bana üye olduğum zamandan beri bi kere bile uyarı almadım.. :)

Hatta çoğu zaman internet ortamında hükümet aleyhine bile konuşmam.. Neden ? Annem devlet memuru.. Durduk yere kadıncağızın ayağı kaymasın.

Haklısın takım tutar gibi parti tutuyoruz be şu an ülkede ne kadar acı bi gerçek olsa da 2 takım var.. akp ve diğerleri diye.. Nasıl demiş Metallica ? Sad But True..

En son süt olayını görmedin mi zaten ? Süt dağıtmaya çalıştılar, öğrenciler hastanelik oldu.. Geçen radyoda konuşmasına denk geldim.

Şu borcu şu kadardan şu kadara indirdik.. Eee diğer borş niye şu kadardan şu kadara çıktı ? Soran yok.

3-5 tane iyi iş yapıyor, evet kabul ediyorum bazı iyi yaptığı şeyler var..

Ama 30-50 tane kötü şey yapıyor. Bu kadar kötü şey yapıpta yine de onu baş tacı ediyorsalar.. Gerçekten aptalız..

Azız Nesin ne güzel demiş..

[YT]sRJY2vu8IEA[/YT]

Eğer teknoloji bi gün geçmişe götürecek kadar gelişirse.. Atatürk Samsun'a hareket etmeden önce (yani 16 Mayıs 1919 'da) onu bulup.. "Paşam boşuna uğraşma, Sen bu ülkeyi cumhuriyet'te yapsan, bunun kıymetini bilmeyecek %49,95 yani 21.466.356 kişi var.. Boşuna kendini harap etme. Kur faşist rejimini. Bari ileri de yalan söyleyip milleti kızdırmamış olurlar." derdim.

Atatürk demişti ya "Türk Milleti Zekidir!" diye.. O işte bu 21.466.356 kişinin dışındaki bazı grupları kastetmişti..

Öyle bir şey ki artık.. Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamızı kutlayacak düzeye geldiler.. Neden? Ee birinciyiz!

Bir de Murphy kanunları vardı tabii ki.. "Enayilerin parasını yanına bırakmak ahlaka aykırıdır." diye.. Biz bunu oy olarak algılarsak, aslında doğruluğu %100 olan bir söz..

Neyse. Uyarılmadan kısa keseyim.

Aslında daha söylenecek o kadar çok laf var ki. Hem kendimi hem ailemi yakmayayım durduk yere..

Seçim sonrası Uğur Dündar, Yılmaz Özdil, Levent Kırca ve Müjdat Gezen in katıldığı Arena programını parça parça da olsa izlerseniz.. Zaten bi şey söylemeye gerek kalmıyor. Gayet güzel özetliyorlar durumu. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst