Teknoloji Var Neden Dünyaya Getirirsin +26

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi , tamam ; kürtaj günahtır...
Ama , bu çocuğun , işkence çekerek yaşayacağını bilmek ve bu şekilde yaşatmak daha da günah yaaaaa.:pale: :pale:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ne olmuş yaw bi detay verseydiniz kötü bişeyse bakmıyım:pale:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
viper bu gibi durumlarda günah değildir
:pr:
5x detay:silent:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
yani video da ne var diye soruyorum baktım biraz iki haber spikeri var sonra hadi dedim şimdi acayip bişeyse ben bakmayayım. kapattım ama merak da ettim :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5x bakmanda fayda var belki daha fazla şükrederiz
adult felan diil
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Biliyorum abi , ben de onu dedim , yani bu yaptıkları çok kötü bişey yaa...
Düşünsene ; doktorlar diyor ki , bu çocuk sakat doğacak - durumu ii değil..
Hem bu ailenin ; bir kızı daha var zaten , yani 2.çocuğu bu , neden böle bişey yapma gereği duymuşlar anlamadım.....
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ya çok kötü bişey bu allah kimsenin başına böle bişey vermesin yarısında bıraktım daha fazla izleyemedim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Doktorlar da aile de sadece yarık damak bekliyormuş. Hemşire bebek doğduktan sonra anneyi hazırlamak için önce resminin gösterilmesini istemiş, anne bebeğini herşeye rağmen kabul etmiş. Bebeğin yüz kemiklerinin %30-%40'ı gelişmediği için bu şekildeymiş, ama her şeye rağmen normal bir aile oluşturmuşlar.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
abi içim cız ettii.. :pale: yazık ya.. allah kimsenin başına vermesin.. ve böyle yaşaması çok zor.. :pale:
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
88
gerçekten insanın haline şükredesi geliyo ve bu anne ve baba hangi akla hizmet bu doğumun gerçekleşmesine izin veriyolar ve daha sonrada üzülüyolar anlamakta cok güç!!!
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Çok kötü bir durum yaa..:pale: Anne ve babanın büyük bir bencilliği var burada... Allah kimsenin başına vermesin. Olmaya cihanda bir nefes sıhhat gibi demiş atalarımız.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
5x in sorusunu ben cevaplayayım:Hassas olanlar bakmasın.Kütüğün dediği gibi bunu beklemiyorlarmış,dolayısıyla bebekten vazgeçme şansları olmamış.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yazık yaa hakkaten çok yazık:pale: Binlerce kez şükürler olsun halimize,bazen bişey olduğu zaman isyan ediyoruz hemen(bende) ama düşünsenize onun yerinde olsak:pale:eek: bizim sahip olduklarımıza sahip olmak için belkide herşeyini vermek isteyecek ilerde ama bu olmayacak...:pale:Yaw keşke izlemeseydim dedim ilk defa bi videoyu...:pale:Ama halimize şükretmemiz gerektiğini yüzümüze bir tokat gibi vuruyor bu olaylar,teşekkürler o yüzden paylaşım için...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst