Teknik Bilgi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler,Suzuki AN 125 HK Scooterımım şu son 1 haftadır sesi değişti,:salut:

3000km.de Daha yeni motorum,2500 km. Bakımlarını yaptırdım,Bi sorun yoktu

Fakat ilk 40 km'ye kadar gazladıgımda egsoz tarafından (egsozdan mı

bılmıyorum) Teneke sesi gibi ses cıkıo,Ekstra bı ses degıl,Motorun herzaman

cıkan sesı tenekelestı,yanı sankı bıse eksık motorda,ÇARRRRRRR gibi bi

ses,Şimdi tarifte edemiyorum,Servise götürüp göstercem fakat yinede sizin

bilgilerinizi tecrubelerınızı ogrenmek ıstıyorum:cat:!!!
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egzozu çarpınız mı bir şekilde.:silent:Civataları sıkı mı kendisinin,kromajının...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egsoz bıraz dısarda oldugu ıcın Kaldırım yanına park ederken carptım,Cok asırı sekılde degıl ama ,egsozun alt tarafları epey cızıldı,Vıdaları hıc kontrol etmedım,Sorun buysa kı umarım budur,icıme bı su serpıldı.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
40'dan sonra kesiyormu sesi? başka gevşeyen yeri olabilir motorun. grenajlarını kontrol et. orta ayaklığın yayı gevşediyse o da ses yapabilir:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egsoz bıraz dısarda oldugu ıcın Kaldırım yanına park ederken carptım,Cok asırı sekılde degıl ama ,egsozun alt tarafları epey cızıldı,Vıdaları hıc kontrol etmedım,Sorun buysa kı umarım budur,icıme bı su serpıldı.

Arka süspansiyon demirlerine sürtüyo büyük ihtmalle, dokundu dokunmadı ses yapar bu durumda, biraz egzozu açtırmak gerekebilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eywllh Hocam,Cok tesekkurederım Bılgılenırınızı paylastıgınız ıcın,Bukdr erken cevaplanmasıda sevındırdı benı,Saolun,Yarın bakcam hemen
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun. umarım bahsedildiği gibi küçük bir sorun çıkar. bence de gevşeyen bir vidanın açtığı bir sorun olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkurderım Asfalt meleği,Sizler gibi üstadların konumu cevaplandırması gercekten hoş;)
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
egzozun üstünde koruma demirleri var kesin onlar gevşemiştir bi bak benimde oluyor sıkıyorum sorun yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O Motor kitLneir yağ koy

Valla Heralde oyle olcak,Daha yenı bakımlarını yaptırdım ama Yagımı bıttı acaba?

Cok kotu sesler cıkartmayabasladı,Sankı surtunıo ıcınde bıseler,Egsozu felan kontrol ettım gevseyen bı vıda yok,

Beyler motoru gtürdüm servise,usta direk egsoza 2-3 kere vurdu baktı,Sora bana dondu,Bı terım soledı ama unuttum eksozun ıcındekı bıse kopuyomuymus kırılıomuymus ne,Ona baktım dedı ama bıse yok dedı,Sora bındı tur attı geldı,Sımdılık pek ses yok dedı,Bıraz daha kullan ses artarsa getır eksozu garantı kapsamında degıstırırz deedı...

Baska bıse yok dedı,
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst