Tekirdağ'dan Selam ;-)

Katılım
21 Tem 2015
Mesajlar
0
Merhaba...
Sayfanızı uzaktan takip ediyordum fakat bende üye olmak istedim...Motorsiklete hız ve kazalar yüzünden inanılmaz karşı idim,taa ki eşimde de o tutku kendini gösterinceye kadar :)
Bir Kanuni GT 170 imiz var,inanılmaz keyif alıyorum,korku hala var biraz panikliyorum arkada ama...
İnşlh bende sürmeye başlayınca o da ortadan kalkacak :p
Destek pls :king:
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
sen korkma hatun şoförün sağlam :bounce:
hem artık konuyu açtığına ve resmen üye olduğuna göre motosiklet kurslarımız başlıyor sana :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst