- Katılım
- 21 Tem 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Merhaba...
Sayfanızı uzaktan takip ediyordum fakat bende üye olmak istedim...Motorsiklete hız ve kazalar yüzünden inanılmaz karşı idim,taa ki eşimde de o tutku kendini gösterinceye kadar
Bir Kanuni GT 170 imiz var,inanılmaz keyif alıyorum,korku hala var biraz panikliyorum arkada ama...
İnşlh bende sürmeye başlayınca o da ortadan kalkacak
Destek pls :king:
Sayfanızı uzaktan takip ediyordum fakat bende üye olmak istedim...Motorsiklete hız ve kazalar yüzünden inanılmaz karşı idim,taa ki eşimde de o tutku kendini gösterinceye kadar
Bir Kanuni GT 170 imiz var,inanılmaz keyif alıyorum,korku hala var biraz panikliyorum arkada ama...
İnşlh bende sürmeye başlayınca o da ortadan kalkacak
Destek pls :king: