TEKİRDAĞ_ÇORLU MT(şarköy gezisi) RESİMLERİ

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
94
sabah saat:08.00 uykulu gözlerle yavas yavas toplanıyoruz(malesef corludan 3kişiyiz)
060905082438vy6.jpg

060905082506rp1.jpg

90km yol aldıktan sonra ilk molamızı karıştıranda veriyoruz
060905105522pj0.jpg

060905105553je4.jpg

ve genç kurt bahri baba(usta) 650 siyle bize yetişiyor gerci biz ona yolda nal toplattık ama yinede burdan söylemek yanlış olur:queen: :bounce: :queen:
virajlar bizi tam hırpaladığı anda biz yolda güneşten kavrulurken bahri usta gölgede keyif yapıyodu (sağolsun bizi düşünmüş ve en kokulusundan güzel kavunlar kestirmiş )


oda ne yaşasın ŞARKÖY deyiz
060905123019ls4.jpg

şarköyde ilk uğradığımız yer çok sevdiğimiz motosiklet ustası yılmaz abimizin dükkanı oluyor sağolsun bizi soğuk meşrubat ikramında bulunuyor biz kolalarımızı yudumlarken motosikletlerimizin birkaç resmini çekiyoruz VE BU ARADA SAĞOLSUN DEER_152 ARKADAŞIMIZ ŞARKÖYDE ARAMIZA KATILIYOR(HOŞGELDİN DEER_152)
060905130805js8.jpg

skykaptan159fp4.jpg

skykaptan160vo1.jpg

hava sıcak deniz masmavi hepimiz sabırsızlanıyoruz peki bizim denizde resmimizi cekicek kimse yokmuu (malesef yok:salut: )
060905163859vi4.jpg

denizden çıktığımız gibi birden karnımızın acıktığını hissediyoruz ve bir anda aklımıza mangal geliyor
burnuma mis gibi köfte kokusu geliyor ve soluğu hemen mangalın başında alıyorum

ve bu arada skykaptan bize salata yapmakla meşgul

oyyyyy oyyyyy oyyyy köftelerde nar gibi kızarmış bahri usta eline sağlık
060905155049fz0.jpg

060905155104ni5.jpg

hiç durmadan hepimiz gömülüyoruz sofraya karnımız doymaya basladıktan sonra birden aklımıza resim çekmek geliyor (niye biz bunu baştan düşünmedikki)
060905161002zs0.jpg

ve güzel oyuncaklarımız hiç sizi unuturmuyuz
060905153609zs0.jpg

060905153638up6.jpg

yemeğin ardından bir deniz keyfi daha yapıp hararetimizi kessin diye atıyoruz kendimizi gölgede bir çay bahçesine(oh be sıcak havada gölge gibisi yok)

çaylarımızı yudumladıktan sonra şarköyde gezip dolaşıyoruz ve zaman akıp gitmiş saat:20.30 da geri dönüş yoluna çıkmış oluyoruz tek molamız İNECİK te bir benzin istasyonu
060905211653ql0.jpg

bizden şimdilik bu kadar keşke herkez gelebilseydi ama seçim SİZİN ELİNİZDEYDİ umarım bir sonraki gezide herşey dahada güzel olur (mambo.59-skykaptan) bir dahaki gezide görüşmek üzere???
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
çok güzel bi çalışma elinize foto mak.ze sağlık cnm aksam aksam köfte istedi wala he sizin yüzünüzden:p
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mambo59 gercekten güzel bi anlatım olmuş diğer gezilerde buluşmak üzere



sıradan ve sıkıcı hayata inat binmedikmi makinelerin üzerine. . .
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
bravo arkadaşlar..
harika bir anlatım ..
güzel bir gezi olmuş , kim gelmiş kim gelmemiş bunları takmayın eglecenize bakın..:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
mambo59 kanka süper anlatımınla tekrar her anı hafızamda kayıtlı olan güne yine merhaba dedirttin

en kısa zamanda bu seferde bi gelibolu seferine çıkalım.

tekrar saol kanka süper bi gezi oldu
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iii yaptık ya hafta sonu evde kahve köşesinde pinekleyen arkadaşlar sıcaktan şikayet ediyorla o gün hava oldukça sıcakmış ama biz şarköyün klasik rüzgarlı havasında suyun tadını cıkarıyorduk
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
valla sarkoye goturdunuz benı bu sene gıdemıyorum kısmet seneye....cok guzel olmus

selamlar
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
deer-152 motorun bakımı gelmişti 6000 km devirdik jinlunla bu gün bahri ustanın şevkatli ellerine bıraktım makinayı.

yarın akşam alıcam en kısa sürede tekrarlayalım vakit azalıyor.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam murat bana uyar en kısa zamanda bişeyler yapalım
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
94
hepiniz tekrar tekrar sağolun arkadaşlar elimizden geleni yapmaya çalıştık anlatırken ki fotoğrafları arkadaşlarımıza pekiştirerek anlatmaktı amacımız en kısa zamanda GELİBOLU(GALLİPOLİ) gezisinde görüşmek üzere saygılar (mambo.59)
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
73
Güzel paylaşım.Teşekkürler.Lüleburgaz'da tanıdıklar var aslında gelebilsek...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar video görüntüsünü de ekliyem biraz ugrasıyom
 
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
39
Selam Arkadaşlar Gezi Iyi Güzelde örnek Olacağiniza Alkol Alip Motor Kullanmişsiniz.motor Ve Alkol Bir Arada Olmaz Bende Katilirdim Gezilerinize Ama Resimleri Görünce Vazgeçtim.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
oktay_dal' Alıntı:
Selam Arkadaşlar Gezi Iyi Güzelde örnek Olacağiniza Alkol Alip Motor Kullanmişsiniz.motor Ve Alkol Bir Arada Olmaz Bende Katilirdim Gezilerinize Ama Resimleri Görünce Vazgeçtim.


abe kızanların alayı trakyalı bırakta okadar olsun, gerçi birayı içtikten kaç saat sonra gidon başına geçmişler.

kızanlar ellerinize emeğinize saglık, güzel bir gezi ve gezi raporu olmuş.. devamını bekleriz..
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onlar trakyalıların başlıca içecegi o olmadan yolu bulamayız beya
bu arada rapidshare de dosyayı link olarak vericem de biraz bu konuda yeteneksiziz
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
94
arkadaşlar ewet içkili araç kullanmak yanlış fakat biz onu kola niyetine yemekle içtik we en az 7 saat sonra motorsiklete bindik artı bu arada denize girdik su insanı bayağ bayağ açıyor artı çaybahçesi falan filan gezdik açtık kendimizi olay bundan ibaret
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst