- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
sabah saat:08.00 uykulu gözlerle yavas yavas toplanıyoruz(malesef corludan 3kişiyiz)
90km yol aldıktan sonra ilk molamızı karıştıranda veriyoruz
ve genç kurt bahri baba(usta) 650 siyle bize yetişiyor gerci biz ona yolda nal toplattık ama yinede burdan söylemek yanlış olur:queen: :bounce: :queen:
virajlar bizi tam hırpaladığı anda biz yolda güneşten kavrulurken bahri usta gölgede keyif yapıyodu (sağolsun bizi düşünmüş ve en kokulusundan güzel kavunlar kestirmiş )
oda ne yaşasın ŞARKÖY deyiz
şarköyde ilk uğradığımız yer çok sevdiğimiz motosiklet ustası yılmaz abimizin dükkanı oluyor sağolsun bizi soğuk meşrubat ikramında bulunuyor biz kolalarımızı yudumlarken motosikletlerimizin birkaç resmini çekiyoruz VE BU ARADA SAĞOLSUN DEER_152 ARKADAŞIMIZ ŞARKÖYDE ARAMIZA KATILIYOR(HOŞGELDİN DEER_152)
hava sıcak deniz masmavi hepimiz sabırsızlanıyoruz peki bizim denizde resmimizi cekicek kimse yokmuu (malesef yok:salut: )
denizden çıktığımız gibi birden karnımızın acıktığını hissediyoruz ve bir anda aklımıza mangal geliyor
burnuma mis gibi köfte kokusu geliyor ve soluğu hemen mangalın başında alıyorum
ve bu arada skykaptan bize salata yapmakla meşgul
oyyyyy oyyyyy oyyyy köftelerde nar gibi kızarmış bahri usta eline sağlık
hiç durmadan hepimiz gömülüyoruz sofraya karnımız doymaya basladıktan sonra birden aklımıza resim çekmek geliyor (niye biz bunu baştan düşünmedikki)
ve güzel oyuncaklarımız hiç sizi unuturmuyuz
yemeğin ardından bir deniz keyfi daha yapıp hararetimizi kessin diye atıyoruz kendimizi gölgede bir çay bahçesine(oh be sıcak havada gölge gibisi yok)
çaylarımızı yudumladıktan sonra şarköyde gezip dolaşıyoruz ve zaman akıp gitmiş saat:20.30 da geri dönüş yoluna çıkmış oluyoruz tek molamız İNECİK te bir benzin istasyonu
bizden şimdilik bu kadar keşke herkez gelebilseydi ama seçim SİZİN ELİNİZDEYDİ umarım bir sonraki gezide herşey dahada güzel olur (mambo.59-skykaptan) bir dahaki gezide görüşmek üzere???
90km yol aldıktan sonra ilk molamızı karıştıranda veriyoruz
ve genç kurt bahri baba(usta) 650 siyle bize yetişiyor gerci biz ona yolda nal toplattık ama yinede burdan söylemek yanlış olur:queen: :bounce: :queen:
virajlar bizi tam hırpaladığı anda biz yolda güneşten kavrulurken bahri usta gölgede keyif yapıyodu (sağolsun bizi düşünmüş ve en kokulusundan güzel kavunlar kestirmiş )
oda ne yaşasın ŞARKÖY deyiz
şarköyde ilk uğradığımız yer çok sevdiğimiz motosiklet ustası yılmaz abimizin dükkanı oluyor sağolsun bizi soğuk meşrubat ikramında bulunuyor biz kolalarımızı yudumlarken motosikletlerimizin birkaç resmini çekiyoruz VE BU ARADA SAĞOLSUN DEER_152 ARKADAŞIMIZ ŞARKÖYDE ARAMIZA KATILIYOR(HOŞGELDİN DEER_152)
hava sıcak deniz masmavi hepimiz sabırsızlanıyoruz peki bizim denizde resmimizi cekicek kimse yokmuu (malesef yok:salut: )
denizden çıktığımız gibi birden karnımızın acıktığını hissediyoruz ve bir anda aklımıza mangal geliyor
burnuma mis gibi köfte kokusu geliyor ve soluğu hemen mangalın başında alıyorum
ve bu arada skykaptan bize salata yapmakla meşgul
oyyyyy oyyyyy oyyyy köftelerde nar gibi kızarmış bahri usta eline sağlık
hiç durmadan hepimiz gömülüyoruz sofraya karnımız doymaya basladıktan sonra birden aklımıza resim çekmek geliyor (niye biz bunu baştan düşünmedikki)
ve güzel oyuncaklarımız hiç sizi unuturmuyuz
yemeğin ardından bir deniz keyfi daha yapıp hararetimizi kessin diye atıyoruz kendimizi gölgede bir çay bahçesine(oh be sıcak havada gölge gibisi yok)
çaylarımızı yudumladıktan sonra şarköyde gezip dolaşıyoruz ve zaman akıp gitmiş saat:20.30 da geri dönüş yoluna çıkmış oluyoruz tek molamız İNECİK te bir benzin istasyonu
bizden şimdilik bu kadar keşke herkez gelebilseydi ama seçim SİZİN ELİNİZDEYDİ umarım bir sonraki gezide herşey dahada güzel olur (mambo.59-skykaptan) bir dahaki gezide görüşmek üzere???
Son düzenleme: