[Tekirdağ - MT]

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
kop gel İlhan
Fotoğrafta sen eksik kaldın
yarım saat bekleriz:)
ortadaki arkadaş yeni düştü bu yola:)

abi işten yeni geldim , yorgunum. üstümü giymem lazım , üstüne motorun zincirini çöz, garajın kilidini aç , motoru ısıt uzun iş ama başka zamanda bi süpriz ben yaparım sana abi :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serhan senin arkadaş dün ablasına motor kullanmayı ögretiyordu Çorlupark civarında
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o lafın gelişi abi öyle bişey yok zaten, doğru zamanda doğru işi yapan motorcu var sadece.

bu havada kamp yapmak icin ayva kadar popo lazım,donunca taşıması kolay olsn:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------

evet evet söyledide adınızı unutmuş bende çıkarmadım tabi

ben de oğluma ögretiyordum orada.
Can mıydı arkadaşının adı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bende o civarda oturuyorum bonbon marketi bilirsiniz hemen karşısındayım :)

ok biliyorum biraz oraları ben doğma büyüme ve de yaşlanma Çobançeşmeliyim:)
Dubaz mermer Selcuk eşimin yeğenidir.
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
3
s.a adım geçti sanki =)) evet bndim o ablama motor srmeyi öretn :D nAsLsn abi =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:32 ----------

bu arada ben Can çorludan herkese selamlar yaşım 18 savaş abi sayesinde geldim bu foruma =)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
selam arkadaşlar nihayet bugün girebildim. Motorun işleri İle uğraşıyordum.Sonuçlandırdım.Artık Rahat rahat binebilirim hehe :)

Bu arada şu Kaza ile ilgili bilgisi olan var mı ? Bir sürü Spekülasyonlar dönüyor. Faruk Sanırım senin bir Tanıdıgınmış. Başın Sağolsun canım ARkadaşım. Nasıl olmuş Nerede Olmuş Ya ? Yazılan birçok şeyden tek bişey anladım, hiç birinin aslı yok yani doğru olarak anlatmamışlar.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
selam arkadaşlar nihayet bugün girebildim. Motorun işleri İle uğraşıyordum.Sonuçlandırdım.Artık Rahat rahat binebilirim hehe :)

Bu arada şu Kaza ile ilgili bilgisi olan var mı ? Bir sürü Spekülasyonlar dönüyor. Faruk Sanırım senin bir Tanıdıgınmış. Başın Sağolsun canım ARkadaşım. Nasıl olmuş Nerede Olmuş Ya ? Yazılan birçok şeyden tek bişey anladım, hiç birinin aslı yok yani doğru olarak anlatmamışlar.

Bütün yazılanları okudum, motor kullanan bir kaç kişinin yazdıkları yorumları çok kınıyorum.Bilmeden yorum yapmayın.Yakışmıyor.

Kaza da hayatını kaybeden can dostum çok sevdiğim arkadaşımdır. Kaza haberini aldığımdan beri şoktayım.Tekirdağa gittim evinde ailesini eşi Alevi yalnız bırakmadım.
Levent çok iyi motor kullanırdı, hızı severdi ama çok dikkatli ve temkinli kullanırdı. Onlar Nerde hız yapacaklarını da iyi bilirlerdi.
Altındaki motora bakmadan motor bile diyemem ... arkadaşımın kazası için abuk sabuk konuşan birkaç kişiyedir bu sözlerim.Haddinizi bilin.Hepimizin başına gelebilecek bir kazaydı bu.

Arkadaşım DL-650 ile yaptı kazayı hız yapıp yarışmıyordu.Geçirdiği kalp sorunu yüzünden emniyet şeridine geçtiği sırada yaptı kazayı ve hayatını kaybetti.
Ona yakışmadı bu ölüm. Basında çıkan saçma ve asılsız haberler için zaten gereken yapılıyor şuan arkadaşlarımız ve T.M Derneği tarafından.

Ayıptır yazdıklarınız genele değildir bu yazdıklarım yorumların tamamını okuyun kime gittiği apaçıktır.
Utanıyorum kendi adıma ciddi bir sitenin motor kullanan üyelerinin yazdıklarından.

Motosiklet bir kültürdür. Taşıyamayan öğrensin.

bende tam olarak bilmiyordum ama böyle olmuş.
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
tmm şimdi hatırladım bişiyler gelmişti kulağıma allah rahmet eylesin mekanı cenet olur inş allah geride kalanlara sabır versin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst