- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
kop gel İlhan
Fotoğrafta sen eksik kaldın
yarım saat bekleriz
ortadaki arkadaş yeni düştü bu yola![]()
abi işten yeni geldim , yorgunum. üstümü giymem lazım , üstüne motorun zincirini çöz, garajın kilidini aç , motoru ısıt uzun iş ama başka zamanda bi süpriz ben yaparım sana abi :cat: