[Tekirdağ - MT]

Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
ilk öncelikle herkeze iyi bayramlar bende tekirdağ/çorludanım
dün akşam bi macera sonrası bende mt il grubuna katılmak isterim öle şehir içi gezilere buluşmalara kesinlikle gelirim adım serhan bu arada çorludaki abilerimle tanışmaktan gurur duyarım:)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bundan 5 sene önje mobilet almıştı Babam minübüse yükleyip eve kadar üstünde gelmiştim.Bayramda geziyodum sanki altımda Bmw var öyle dolaşıyodum anasını satim :mrgreen: duygularım kabardı bak yine :p
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
ne günlermiş ama o zamanlar mobylette suzuki gibi bişiymiş :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 ----------

normalde bu kadar sık çıkmam ama 2 gündür havanın güzelliğine aldanıp çıkıyorum yollara..

abi sen muratlıdamısın çorludamı
bende bi orion yaptım yine cnm sıkıldı :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
SLM MİLLET geçmiş bayramınız mubarek olsun
bayramda yalovaya gidip geldim benim şeytanla benzin problemim oldu giderken fazla basmışım bitti 17 litrelik depo anlamadan ama yolda bırakmadı beni saolsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SLM MİLLET geçmiş bayramınız mubarek olsun
bayramda yalovaya gidip geldim benim şeytanla benzin problemim oldu giderken fazla basmışım bitti 17 litrelik depo anlamadan ama yolda bırakmadı beni saolsun :)
Çorlu'dan gidip geldiğinden fazla yakacak tabi,
260 km artıyor yolun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu saat itibariyle Benim büroda toplandık,"mator" muhabbeti yapıyoruz:)
Online yayın:)

 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
SLM MİLLET geçmiş bayramınız mubarek olsun
bayramda yalovaya gidip geldim benim şeytanla benzin problemim oldu giderken fazla basmışım bitti 17 litrelik depo anlamadan ama yolda bırakmadı beni saolsun :)

ben bi dolduruyorum depoyu bidaha bitince aklıma geliyo doldurmak :p

çok yakıyo alet ne yapayım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------

ortadaki arkadaş yenimi savaş abi tanıyamadım :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi dolduruyorum depoyu bidaha bitince aklıma geliyo doldurmak :p

çok yakıyo alet ne yapayım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------

ortadaki arkadaş yenimi savaş abi tanıyamadım :cyclopsan

kop gel İlhan
Fotoğrafta sen eksik kaldın
yarım saat bekleriz:)
ortadaki arkadaş yeni düştü bu yola:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst