mem oldum kardeşim hoşgeldin sitemize
akşamki abilerim nardesiniz :silent:
nardesiniz abi ya bekliyorum sizihayırdır gezmektenmi geliyosunuz
normalde bu kadar sık çıkmam ama 2 gündür havanın güzelliğine aldanıp çıkıyorum yollara..
bayramda gezi hikaye oldu anlaşılan durum onu gösteriyo:silent:
Çorlu'dan gidip geldiğinden fazla yakacak tabi,SLM MİLLET geçmiş bayramınız mubarek olsun
bayramda yalovaya gidip geldim benim şeytanla benzin problemim oldu giderken fazla basmışım bitti 17 litrelik depo anlamadan ama yolda bırakmadı beni saolsun![]()
SLM MİLLET geçmiş bayramınız mubarek olsun
bayramda yalovaya gidip geldim benim şeytanla benzin problemim oldu giderken fazla basmışım bitti 17 litrelik depo anlamadan ama yolda bırakmadı beni saolsun![]()
ben bi dolduruyorum depoyu bidaha bitince aklıma geliyo doldurmak
çok yakıyo alet ne yapayım :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------
ortadaki arkadaş yenimi savaş abi tanıyamadım :cyclopsan