[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ömer abi direkten dönüp geldimi bari :)

"direkten dönüp gelmeye kalkmasın" diye ben de tur alacağımı bir dahaki sefere sakladım:)
Muratlı'nın bozuk yollarından Ömer kazımak zor olurdu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 ----------

Kurban bayramınız kutlar,bayramınızı sevdiklerinizle ve keyif dolu geçirmenizi dilerim.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
TEKİRDAĞ MT biraz erken ama olsun tüm motosikletçi arkadaşlarıın bayramını kutlarım, aileleri ve sevdikleriyle daha nice bayramlar görmeniz dileğiyle hepinizin bayramını kutlu olsun.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Şimdiden herkesin bayramını kutlarım arkadaşlar...
Bu sene ve her sene, sağlıklı ve tüm aileyle karşılanacak nice bayramlara inşallah...
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Hissettiğiniz her güzellik yaşadığınız anı bayrama çevirsin,avuçlarınızdan sevdiklerinizin sıcaklığı hiç eksilmesin..Kalbinizin çarptıklarıyla nice bayramlara... :rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tüm arkadaşlarımın bayramını en içten dileklerimle kutluyorum..
Bayramınız mübarek olsun arkadaşlar...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Kurbanbayrami012.jpg


DEMİR AİLESİ OLARAK
tüm mt ailemizin kurban bayramını en içten dileklerimizle kutlarız.sevgi saygı ve huzur içinde nice bayramlara ulaşmanız dileğimizle
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
Tüm tekirdağ mt'nin mubarek kurban bayramını kutlar hayırlara vesile olamasını dilerim.......
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Tekirdağ MT : kurban bayramınız mubarek olsun arkadaşlar nice bayramlara kazasız belasız hep beraber :rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
19
Herkese hayırlı bayramlar arkadaşlar.büyüklerimin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kurban bayramınızı En içten dileklerimle kutlar Ailenizle birlikte Hakkınızda hayırlara vesile olmasını Temenni ederim.:rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
19
Bu arada Özer dostum hayırlı olsun, güzel makina, zeni hiç üzmemesi dileğiyle tekerin düz bassın virajlar hariç :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------

Elli tane msj oldu arka arkaya ama bi buluşma olacak mı arkadaşlar 3. 4. falan, bu aralar müsaitim gelmek isterim.Erdinç gideceksen haber verirsin bana bi çağrı msj atarsan ii olur.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Tüm Arkadaşlarımın Kurban Bayramını Kutluyorum.. Bayramın 3. günü PAzar günü buluşalım arkadaşlar. Detayları Akşama girerim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst