- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
3 numaralı aşkım olur fotodaki laf atmayın sakın ::144::
ereğliye muratlılı arkadaş ve kardeşlerimizide bekleriz çay ve sohbete
eski uyeleri görelim bakalım :queen:çalış dersine burası mt ...:cat:
DİJİTAL CEP TELEFONLU KARDEŞİM O TELEFON NE FOTALAR ÇEKTİ:queen:
senin motoru kulanacağın yok ver banada bi uçmakdere yapayım onunla civataları yerine otursun paslanmıştır şimdi o ne uçulur varya orda srad la :queen:
1 sene sonra bende çay içmeye gelebilirim nasip, kısmet, sabır kim ısmarlıyor çayları? :mrgreen:
şimdilik sadece iyi eğlenceler diliyorum
niye 1 sene sonra?
Olabilir Özer, neden olmasın??
Yarın geliyorsun değil mi? Detayları yarın konuşuruz... (Konuşulacak konu sayısı da artmaya başladı bu arada)
Gidecekleri yer tam da bizim evin karşısında.Emrah olsa giderdik gerçi burda olucak ama gelmez herhalde..
arkadaşlar bikaç gündür aksilikler peşimi bırakmıyordu .. İNternet bile problemliydi. Hersey Yoluna Oturmaya basladı.))
PAzar Günü MAlkaraya gidelim mi ? Sizleri malkaraya götüreyim hem oradaki arkadaşlarla hemde burgaz grbuu ile tanıştırayım. NE Dersiniz ?
halil ihsan nerelerde yazmıyo artık