[Tekirdağ - MT]

Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
senin motoru kulanacağın yok ver banada bi uçmakdere yapayım onunla civataları yerine otursun paslanmıştır şimdi o ne uçulur varya orda srad la :queen:


ilhanım valla bu akşam çorluya geliyorum motoru alıp doğru burgaza boyatmaya kısmet ise sonra birdaha yollarda srad
bi aksilik çıkmaz ise tabii
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
HERKESE GÜNAYDIN HAYIRLI İŞLER cuma günün akşamı marmara reğlisine çay a varmısınız arkadaşlar 19 00 da orion yanındaki OPET benzin istasyonu buluşma yerimiz gelmek isteyenlere duyrulur
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Günaydın Erdinç,
Süleyman, 19:00 erken (en azından benim için). 19:30 daha uygun olur. Zaten daha önceki davetimde de öyle yazmıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Gelecekler olanlar yarın öğlene kadar haber verirse buluşma yerinden gereksiz bekleme yapmanın önüne geçmiş oluruz arkadaşlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kesin geliyorum.
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
30
1 sene sonra bende çay içmeye gelebilirim nasip, kısmet, sabır kim ısmarlıyor çayları? :mrgreen:
şimdilik sadece iyi eğlenceler diliyorum
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar bikaç gündür aksilikler peşimi bırakmıyordu .. İNternet bile problemliydi. Hersey Yoluna Oturmaya basladı. :)))

PAzar Günü MAlkaraya gidelim mi ? Sizleri malkaraya götüreyim hem oradaki arkadaşlarla hemde burgaz grbuu ile tanıştırayım. NE Dersiniz ?
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Gidecekleri yer tam da bizim evin karşısında.Emrah olsa giderdik gerçi burda olucak ama gelmez herhalde..
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Olabilir Özer, neden olmasın??
Yarın geliyorsun değil mi? Detayları yarın konuşuruz... (Konuşulacak konu sayısı da artmaya başladı bu arada :))
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
niye 1 sene sonra?

abi şuanda alanyada 1 sene sonra trakyaya gelmeyi düşünüyor savaş abi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 PM ----------

Olabilir Özer, neden olmasın??
Yarın geliyorsun değil mi? Detayları yarın konuşuruz... (Konuşulacak konu sayısı da artmaya başladı bu arada :))

abi yarın akşama zor gibi ama geleceğim diye kesin konuşmak istemiyorum .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 PM ----------

Gidecekleri yer tam da bizim evin karşısında.Emrah olsa giderdik gerçi burda olucak ama gelmez herhalde..

kısmet ynge :))
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
arkadaşlar bikaç gündür aksilikler peşimi bırakmıyordu .. İNternet bile problemliydi. Hersey Yoluna Oturmaya basladı. :)))

PAzar Günü MAlkaraya gidelim mi ? Sizleri malkaraya götüreyim hem oradaki arkadaşlarla hemde burgaz grbuu ile tanıştırayım. NE Dersiniz ?

özer yine lafı atıyo ortaya ama kendisi gelicekmi acaba ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst