[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buradaki arkadaşlık iki günde çözülecek cinsten değil zira menfaat ilişkisi yok burada!!!
Ya bu arada Ömer i düğünden beri göremiyoruz :):):)
Cuma günü hava iyi olacak gibi, akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi ne gitmeyi öneriyorum (19:30 civarı Opet de buluşulabilir). Tüm ekip gelmeli ama...
Uyar mı herkese?
ömersirin'i ben her gün görüyorum
damatlığını hala çıkarmadı,ortalama 2 saatte bir eve tekmil veriyor.Askerde bile bu kadar tekmil vermemiştir.
Cuma günü Ereğli bana uygun.Ben gelirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bu arada aklıma şu an gelmiş bir fikir ama paylaşmak istedim!!!
29 Ekim de Çorlu da yapılacak tören yürüyüşüne motorlarla eşlik edelim mi? Tekirdağ MT Cumhuriyet Korteji! Belki de her sene yapılabilecek bir organizasyon olur!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada aklıma şu an gelmiş bir fikir ama paylaşmak istedim!!!
29 Ekim de Çorlu da yapılacak tören yürüyüşüne motorlarla eşlik edelim mi? Tekirdap MT Cumhuriyet Korteji! Belki de her sene yapılabilecek bir organizasyon olur!

Bunun için Kaymakamlıkla temasa geçmek gerekir.Uzun zamandır bayram bile seyredemedim.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bir girişim yapalım mı Savaş Abi? Ya da girişimden önce katılım ne kadar oluru mu hesap edelim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir girişim yapalım mı Savaş Abi? Ya da girişimden önce katılım ne kadar oluru mu hesap edelim?
İstanbul MT nin Fatihte böyle bir toplanma girişimi olmuştu bu yaz başında
gelen bir kaç kişiydi yanılmıyorsam
köyün delisi gibi bir kaç kişi de biz kalabiliriz
Nihayetinde Çorlu'da MT dışında bir çok motorcu var onlara ulaşmak kolay değil.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
ESKİ GEZİ FOTALARINI GEZERKEN BULDUM BU MOTOR 2 SAHİBİYLEE EŞLİK ETTİ GEZİLERE .....


NEKADAR MT denSİN TEST'i

1)Yukarıdagörmüş olduğunuz motorun ilk sahibi kimdir?:)

A)caner22


B)faruk59


C)savaşkayan


D)Hiçbiri



2)Mevzubahis motorun yeni sahibi (ki oda eskidi artık)kimdir?:)

A)İlhan Yazıcı


B)by_star


C)Süleyman_


D)Savaşkayan
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoyu göremedim ben
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Cuma akşamı M.Ereğli de bu konuyu (29 Ekim Korteji) konuşalım o zaman.
Bu arada o motoru ve sahiplerini bilmeyen var mı hakikatten :):):)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
edirneden sevgiler saygılar demeyi unutmuşsun kardeşim olmuyor böle ama :p

bu arada ben diyeyim bari edirneden sevgiler saygılar arkadaşlar

sizinle mutlu bir haberi paylaşmak isterim gecen ay yapmış olduğum kaza sonucunda karşı tarafa yüzde yüz kusur bulunmuş ve trafik sigortası için expertiz ile mutabık kalmış sonuç iti bari ile bugün ray sigortadan ödeneğim çıkmış bulunmakta
çok yakında srad tekrar yollarda
( gerçi kış geliyor uykusuda geldi ama :cherry:) napalım artık bi kaç gün daha gezerim artık :)

senin motoru kulanacağın yok ver banada bi uçmakdere yapayım onunla civataları yerine otursun paslanmıştır şimdi o ne uçulur varya orda srad la :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 PM ----------

ereğliye muratlılı arkadaş ve kardeşlerimizide bekleriz çay ve sohbete

biz gelmeyelim o zaman:mrgreen:
zaten işteyim size iyi eğlenceler, haftaya olsaydı keşke
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoğrafı gördüm şimdi tozlu olduğuna göre motor bendeyken çekilmiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ESKİ GEZİ FOTALARINI GEZERKEN BULDUM BU MOTOR 2 SAHİBİYLEE EŞLİK ETTİ GEZİLERE .....


NEKADAR MT denSİN TEST'i

1)Yukarıdagörmüş olduğunuz motorun ilk sahibi kimdir?:)

A)caner22


B)faruk59


C)savaşkayan


D)Hiçbiri



2)Mevzubahis motorun yeni sahibi (ki oda eskidi artık)kimdir?:)

A)İlhan Yazıcı


B)by_star


C)Süleyman_


D)Savaşkayan

Meşhurr Roadstar be.Şimdi güneşe bile çıkarmıyor Sülo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst