Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ömersirin'i ben her gün görüyorumBuradaki arkadaşlık iki günde çözülecek cinsten değil zira menfaat ilişkisi yok burada!!!
Ya bu arada Ömer i düğünden beri göremiyoruz![]()
Cuma günü hava iyi olacak gibi, akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi ne gitmeyi öneriyorum (19:30 civarı Opet de buluşulabilir). Tüm ekip gelmeli ama...
Uyar mı herkese?
damatlığını hala çıkarmadı,ortalama 2 saatte bir eve tekmil veriyor.Askerde bile bu kadar tekmil vermemiştir.
Cuma günü Ereğli bana uygun.Ben gelirim.
Son düzenleme:
