[Tekirdağ - MT]

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
bu bayan akını da ne böyle hepside devlet memuru, birisi bizimle kafa buluyo bence yakında cıkar kokusu.

ERDİNÇ abi geçmiş olsun çarşıda öküz çok fazla var nerden ne çıkıyo nereye gidiyo hiç belli değil, dikkatli olmak lazım. inşallah hasar sigortadan haledilir seninde başın ağrımaz cana geliceğine mala gelsin abi ne diyelim bozma moralini :wiinkk:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Ayyurek , DErya, Bhrsmm Nİckli ARkadaşlarımız Hepiniz Aramıza Hoşgeldiniz.. Motosiklet Konusunda Sİtemizden Bİlgi Sahibi Olabilirsiniz.. Ayrıca Yeni Başlayacaksınız Bu Hobiye,Bu Çok Büyük Bİr Tutkudur Trakya Ve Tekirdağ MT Nin Sİzin Gibi Çiçeklerinin Olması Güzel Olacak..
Aklınıza Takılan HEr NE Olursa Olsun Ben Ve Grup ARkadaşlarım ellerinden GEldiğince CEvaplayarak AÇılayacaklardır Eminim.Bu arada SAnırım Üçünüzünde Aynı Noktası var Kamu Kurumlarında ÇAlışıyorsunuz.. Bİraz KEndinizden ve AKlınızdan geçen Bİr Başlangıç Motoru VArsa Ondan Yada İlerideki İdealiniz Olacak Bİr Tarz Motor VArsa Ondan Bahsederseniz; Bİzlerde Ona Ulaşmadaki Geçeceğiniz Aşamalar Konusunda sizlere Yardımcı Olurz.

Bu ARada adım ÖZer. EPey Bİr Süredir Bu Forumdayım İlk Zamanlar Hİç Kimsecikler Yoktu ama Yavaş Yavaş SAnırım Büyüyoruz ve Bu Çok GÜzel Bİr Duygu.. Ayrıca FAcebooka a Üye İseniz Mutlaka Grubumuza da bekleriz :cat:

http://www.facebook.com/inbox/?ref=mb#/group.php?gid=41232273249&ref=ts

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:52 PM ----------

günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler

Aga Büyük GEçmiş Olsun ya :pale: DAha Dİkkatli Olmalıyız ARkadaşlar Özellikle Çorluda Cok Büyük Problemler oluyor Trafikte. GEçmişte Bende böyle CEhalet DOlu Sürücülerle Karsı Karsıya Kalmıştım.. Süleyman Abi İyi Bilir.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler

geçmiş olsun,sende bişey olmasın da her iş halledilir. :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
10
bu bayan akını da ne böyle hepside devlet memuru, birisi bizimle kafa buluyo bence yakında cıkar kokusu.

ERDİNÇ abi geçmiş olsun çarşıda öküz çok fazla var nerden ne çıkıyo nereye gidiyo hiç belli değil, dikkatli olmak lazım. inşallah hasar sigortadan haledilir seninde başın ağrımaz cana geliceğine mala gelsin abi ne diyelim bozma moralini :wiinkk:[/SIZ

bir anda bu kadar erkek olsaydı foruma üye olan ve bilgi edinmek isteyen altından bişey çıkacak diye düşünmezdiniz.motor erkek araçıdır dye bir kural mı var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir anda bu kadar erkek olsaydı foruma üye olan ve bilgi edinmek isteyen altından bişey çıkacak diye düşünmezdiniz.motor erkek araçıdır dye bir kural mı var.
Forumlara her zaman sahte(fake)üyeler girebilir,Zaten motorcular muziptir.
biz bunca yılda ilk önce "Tuem İngemizi" gördük,sonra aynı anda 3 bayan üye birden gelince şüpheye düşen üyelere de hak vermemek elde değil takdir ederseniz.
Aramızda Cinsiyet ayrımı yok asla olamaz zaten.
Aksine memnun olduk,serseri değildik kendi aramızda,
iddialı bir söylem değil ama gerçekten nezih bir grubuz Tekirdağ MT olarak
Yine de kendimize daha fazla çeki düzen vermek için bir sebeb olur gelişiniz.
Motor kullanmak erkek işi değildir,yürek işidir,
Motor kullanmak için erkek olmak değil,özgür ruhlu olmak gerekir.
Hanımefendiler bu konuda engellenmiştir ama geç kalmamıştır.

İyi ki varsınız,iyi ki heveslisiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
yeni katılan arkadaşların hepsine hoşgeldiniz diyorumm canı gönülden :rendeer:

tüm arkadaşlarada tşk. ederim
evet bende bişey yokk ellerimde çizik dahi yok arkadaşlar sadece sol omzumm çok az ağrıyor düşmekten dolayı başkada bişeyim yok ( kaskı dahi yere vurmadım çizik bile yok kaskta )
cumartesi ekspertiz gelecek bende yanında olucam
sevdinin oraya bıraktım motoru oraya gelip bakacak işte
yanlız benim anlamadığım kusuru kim belirliyor
tutulan rapora göre kim belirliyor bunu
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
yeni katılan arkadaşların hepsine hoşgeldiniz diyorumm canı gönülden :rendeer:

tüm arkadaşlarada tşk. ederim
evet bende bişey yokk ellerimde çizik dahi yok arkadaşlar sadece sol omzumm çok az ağrıyor düşmekten dolayı başkada bişeyim yok ( kaskı dahi yere vurmadım çizik bile yok kaskta )
cumartesi ekspertiz gelecek bende yanında olucam
sevdinin oraya bıraktım motoru oraya gelip bakacak işte
yanlız benim anlamadığım kusuru kim belirliyor
tutulan rapora göre kim belirliyor bunu

abi o rapor olurken mutlaka dur bu ekspertin yanında gerektiği yerde biraz Sıkıştır. bunlar az yazmaya bayılırlar masrafları ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 AM ----------

bu bayan akını da ne böyle hepside devlet memuru, birisi bizimle kafa buluyo bence yakında cıkar kokusu.

ERDİNÇ abi geçmiş olsun çarşıda öküz çok fazla var nerden ne çıkıyo nereye gidiyo hiç belli değil, dikkatli olmak lazım. inşallah hasar sigortadan haledilir seninde başın ağrımaz cana geliceğine mala gelsin abi ne diyelim bozma moralini :wiinkk:[/SIZ

bir anda bu kadar erkek olsaydı foruma üye olan ve bilgi edinmek isteyen altından bişey çıkacak diye düşünmezdiniz.motor erkek araçıdır dye bir kural mı var.


Meltem hanım ,

Sakın Bizi Yalnış anlamayın ya.Bİr Anda 3 Üye birden Üçününde bayan oluşu şaşırttı biraz bizi. Motosiklet ERkek işi Değil Ayrıca;) Her YÜrekli Genç Ruhun İŞi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 AM ----------

ya arkadaşlar castrolün zincir Yagını arıyorum bu çevrede satılan bi yer var mı. Çorluda Falan ya.. ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 AM ----------

Bayramdada Bİr Bayramlaşma Buluşması Ayarlayayım bea:cat: :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
abi o rapor olurken mutlaka dur bu ekspertin yanında gerektiği yerde biraz Sıkıştır. bunlar az yazmaya bayılırlar masrafları ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 AM ----------

Meltem hanım ,

Sakın Bizi Yalnış anlamayın ya.Bİr Anda 3 Üye birden Üçününde bayan oluşu şaşırttı biraz bizi. Motosiklet ERkek işi Değil Ayrıca;) Her YÜrekli Genç Ruhun İŞi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 AM ----------

ya arkadaşlar castrolün zincir Yagını arıyorum bu çevrede satılan bi yer var mı. Çorluda Falan ya.. ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 AM ----------

Bayramdada Bİr Bayramlaşma Buluşması Ayarlayayım bea:cat: :cherry:

Ben Kipa dan almıştım Özer. 22 TL.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Ne o Süleyman, benden denemek için aldığında (Büyük Mandıra da) yağ hakkında söylemediğini bırakmamıştın! Şimdi de övüyorsun :)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
duyduğuma göre deniz arkadaşımız yeni motoruyla dağlara tırmanmaya başlamış,
burdan hayırlısı olmasını diliyorum,tekerleklerin düz bassın deyemiycem çünkü cross sana bişey olmasın,
toprak yoldan başka yerde düşme.
dizliklerini takmadan atlayıp zıplama,
kaskın olmadan toprağa düşme,
eldivenlerini takmayı unutma,
montun olmadan rüzgarda gezme,
en önemlisi;
yatmadan önce sütünü içmeyi unutma :mrgreen:
şaka bir yana da hayalini gerçekleştirdiğini duyunca çok sevindim.güle güle kullan :rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
canan ne desen haklısın valla süper bi yağ !!!!!! deniz motorsikletmi aldın yoksa hayırlı olsun
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
denizli mt ailesi olarak ramazan bayramınız mübarek ve kutlu olsn kazasız ve sorunsuz sürüşleri dileğimizle :rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst