- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
gerçi ben 17 senedir aynı haldeyim ama
bi arkadasın daha CDI unitesi kısa devre yapmış,sente ayarı bozulmuş durum vahim![]()
Yanlış yoldamıyız acaba savaş abi :queen:
gerçi ben 17 senedir aynı haldeyim ama
bi arkadasın daha CDI unitesi kısa devre yapmış,sente ayarı bozulmuş durum vahim![]()
Hayırlısı olur inşallah..
Siz elbette kararınızdan ısrar edin![]()
Yanlış yoldamıyız acaba savaş abi :queen:[r/QUOTE]
Muratlı yolları bozuk, sarsıntıdandır,WD40 sık iyi gelir![]()
Dönmeyin dönmeyin...
O da dönmez, değil mi EMRAH!!!
Azcık işim vardıda muhabbet almış başını gitmiş
Dönmem kararımdan ben yahu bu zamana kadar dönmemişim bu saatten sonrada dönmem
Senin gibi bi keçi bulmuşum kaçırırmıyım keçim
Ağustos için düşündüğümüz Ganos zirvesine çıkış gezisi yatmıştır
Çünkü ormana giriş yasaklanmıştır
http://www.habercorlu.com/haber.php?haber_id=768
İyii be ya sen naparsın![]()
Cümletten Günaydın....::shifty2:
2 haftadır mötorla gezemümm içim içimi yiyyüüü ... Ekonomik kriz bende devam ediyüü
Ama hep Özer abi yüzünden :queen: