[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Girdiğin yolda kimse destek olmayacaktır, en azından ben de öyle olmuştu... :):):)
Herkes şu moddaydı; " Baba naaptın yaaa, seni de mi kaybedecektik, erken değil mi vesaire....."
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Azcık işim vardıda muhabbet almış başını gitmiş :)
Dönmem kararımdan ben yahu bu zamana kadar dönmemişim bu saatten sonrada dönmem :)
Senin gibi bi keçi bulmuşum kaçırırmıyım keçim
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
2 haftadır mötorla gezemümm içim içimi yiyyüüü ... Ekonomik kriz bende devam ediyüü

Ama hep Özer abi yüzünden :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
2 haftadır mötorla gezemümm içim içimi yiyyüüü ... Ekonomik kriz bende devam ediyüü

Ama hep Özer abi yüzünden :queen:

benim neden yüüzmden evladım :p gaz taktıralım sana o zamansa :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 AM ----------

SÜleyman SObe! Yazılanlara Bakıp bakıp CEvapsız Kalma.. Sobe Diyorum Ben sana :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst