[Tekirdağ - MT]

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
ELimde takaslık bir çift bricardi ve bisürü iceman yavrusu var :p
Teklifler nelerdir :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Balıkların ölmesinde birçok neden vardır. Kötü su şartları, uyumsuz türler, hava yetersizliği, stres, ani ısı değişimi vb. saymakla bitmez :)

Nedenlerini araştırmak lazım. İyi gözlemlemek gerekir.

Acei ler çok güzel balıklardır. Bende çok uzun bir süre besledim. Senin 1 e 3 d harika bir koloni olmuş. Sakın bu koloniyi bozma çok fazla yavru alırsın onlardan. Bir akvaryumcuyla anlaşırsan senin motorun benzin parası çıkar :)

Ben montu, kaskı falan hep acei yavrularını satarak almıştım.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Süleyman abi işte koloniyi bozmaya niyetim yok şuan balıklarda çabuk geliştiler şuan renkleri falan çok güzel oldularda yavru balıkları almak için en az 2 cm olsun diyo akvaryumcular :)
2 cm olana kadarda diğer dişiler yavruluyo evde 5-6 tane akvaryum gerekiyor o zamanda sorun oluyo :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Ben de evdeki boş olan 240 litrede ne beslesem diyordum değil mi Süleyman?
Acei olabilir mi acaba?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sen iste abi :)
İstersen bricardi de vereyim yanında :p
Bugün mutluyum ingiltereden aldığım pistonlar elime ulaştı :)
Adam kargoya vereli 4 gün olmuştu oysaki..
Ne çabuk geldi şaştım kaldım..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben de evdeki boş olan 240 litrede ne beslesem diyordum değil mi Süleyman?
Acei olabilir mi acaba?

Abi sana dedim ben acei çok güzel balıktır. İzlemesi keyiflidir, beslemesi kolaydır. Bence acei ile başla.

Sen iste abi :)
İstersen bricardi de vereyim yanında :p
Bugün mutluyum ingiltereden aldığım pistonlar elime ulaştı :)
Adam kargoya vereli 4 gün olmuştu oysaki..
Ne çabuk geldi şaştım kaldım..

Dostum çok sevindim pistonlarının gelmesine. Güle güle kullan yeni pistonlarla motoru.

Sende bolca da brikardi yavrusu var sanırım verecek yer arıyorsun.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Abi sana dedim ben acei çok güzel balıktır. İzlemesi keyiflidir, beslemesi kolaydır. Bence acei ile başla.



Dostum çok sevindim pistonlarının gelmesine. Güle güle kullan yeni pistonlarla motoru.

Sende bolca da brikardi yavrusu var sanırım verecek yer arıyorsun.

Yok abi bricardiler yavrulamadı akvaryum kalabalık..
3 tanede yunus yavrusu aldım yunusları rahat bırakmıyolar o yüzden onları vermeyi düşünüyorum :)
Hem sarı prensesler hemde yunuslar rahatlarlar bricardiler gidince
iyi dileklerin içinde teşekkürler abi :)
Bikaç güne kadar takıcam yeni pistonlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 PM ----------

Canım benim ya seni böyle mutlu görmek ne güzel :)

Seni seviyorum keçim :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Sen iste abi :)
İstersen bricardi de vereyim yanında :p
Bugün mutluyum ingiltereden aldığım pistonlar elime ulaştı :)
Adam kargoya vereli 4 gün olmuştu oysaki..
Ne çabuk geldi şaştım kaldım..

Sanırım acei olacak Emrah. Tek tür beslemeyi düşünüyorum. Sendekilerin boyutu ne kadar, cinsiyeti anlaşılabilecek kadar büyüdüler mi?

Abi sana dedim ben acei çok güzel balıktır. İzlemesi keyiflidir, beslemesi kolaydır. Bence acei ile başla.


Dostum çok sevindim pistonlarının gelmesine. Güle güle kullan yeni pistonlarla motoru.

Sende bolca da brikardi yavrusu var sanırım verecek yer arıyorsun.

Tek problem rengi, sarı laciverte çalıyooo biraz. Ama sanırım acei ile başlayacağım gibi...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sanırım acei olacak Emrah. Tek tür beslemeyi düşünüyorum. Sendekilerin boyutu ne kadar, cinsiyeti anlaşılabilecek kadar büyüdüler mi?


Tek problem rengi, sarı laciverte çalıyooo biraz. Ama sanırım acei ile başlayacağım gibi...

yavrular 1-1,5 cm falan 2 aylıklar işte abi
İstersen diğer balıgın agzından 4 gun once aldıgım yavrularda var :)
Ama onlar sana kücük gelir sıkılırsın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst