ELimde takaslık bir çift bricardi ve bisürü iceman yavrusu var
Teklifler nelerdir![]()
Açık arttırma ihalesi düzenleyebiliriz ne dersin.:cherry:
Sen iste abi
İstersen bricardi de vereyim yanında
Bugün mutluyum ingiltereden aldığım pistonlar elime ulaştı
Adam kargoya vereli 4 gün olmuştu oysaki..
Ne çabuk geldi şaştım kaldım..
Ben de evdeki boş olan 240 litrede ne beslesem diyordum değil mi Süleyman?
Acei olabilir mi acaba?
Sen iste abi
İstersen bricardi de vereyim yanında
Bugün mutluyum ingiltereden aldığım pistonlar elime ulaştı
Adam kargoya vereli 4 gün olmuştu oysaki..
Ne çabuk geldi şaştım kaldım..
Abi sana dedim ben acei çok güzel balıktır. İzlemesi keyiflidir, beslemesi kolaydır. Bence acei ile başla.
Dostum çok sevindim pistonlarının gelmesine. Güle güle kullan yeni pistonlarla motoru.
Sende bolca da brikardi yavrusu var sanırım verecek yer arıyorsun.
Canım benim ya seni böyle mutlu görmek ne güzel![]()
Sen iste abi
İstersen bricardi de vereyim yanında
Bugün mutluyum ingiltereden aldığım pistonlar elime ulaştı
Adam kargoya vereli 4 gün olmuştu oysaki..
Ne çabuk geldi şaştım kaldım..
Abi sana dedim ben acei çok güzel balıktır. İzlemesi keyiflidir, beslemesi kolaydır. Bence acei ile başla.
Dostum çok sevindim pistonlarının gelmesine. Güle güle kullan yeni pistonlarla motoru.
Sende bolca da brikardi yavrusu var sanırım verecek yer arıyorsun.
Sanırım acei olacak Emrah. Tek tür beslemeyi düşünüyorum. Sendekilerin boyutu ne kadar, cinsiyeti anlaşılabilecek kadar büyüdüler mi?
Tek problem rengi, sarı laciverte çalıyooo biraz. Ama sanırım acei ile başlayacağım gibi...
Var palyaço balığı![]()
haftasonu bişeyler yapalım bi yerlere gidelim..