[Tekirdağ - MT]

Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
Arkadaşlar Merhaba Adım Bora AVCILAR daha önce izmirde yaşarken mt izmir ile bir çok geziye katıldım
Şu anda iş sebebi ile çerkezköyleyim e madem tekirdağa bağlıyız kabul ederseniz sizinle gezilere katılmak isterim. şimdilik diyecek birşey bulamıyorum forumlarınızı takip ederek ilk buluşmaya katılmak isterim.
Bu arada çerkezköyde olan arkadaşlar varsa tanışalım tekirdağ buluşmalarına yanlız gaz açmayım :)

Herkeze iyi forumlar.

F hiçbiri
cevap yukarıdada yazdığı gibi (Bora AVCILAR) :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Hoşgeldin Joshua,
Arkadaşların da dediği gibi kendini tanıtırsan çooooooookkk seviniriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 PM ----------

O zaman hoşgeldin Bora.
Ne iş yaparsın, nerelisin, kaç yaşındaısn, evli misin, kızan var mı... (amma da çok soru var sorulacak yaaa).
Sen seç beğen cevapla işte...
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
biraz tanıttım ama yukarıya bakan olmayınca göremediler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:00 PM ----------

yaş 29
evli ve kızansızım :)
aslen rizeliyim doğma büyüme istanbul.
iş nedeniyle çerkezköye geldim. arçelikte çalışoyorum.
bu 3. motorum.
30000 km civarı yol yapmışlığım var.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Motor konusunda doğru tercih yapmışsın :):):)
Tekrar hoşgeldin...
Hafta içi bir akşam uyarsa iş çıkışı Çorlu civarında buluşulabilir.
Hem tanışılmış olunur, hem de hafta sonunun acısnı çıkartmış oluruz değil mi arkadaşlar?
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
evet motor konusunda bende doğru tercih yaptığımı düşünüyorum :)
bundan önce suzuki vstrom vardı ve 3 sene kadar bindikten sonra borçlar yüzünden geçen sene satmak zorunda kaldım ama 1 senem motorsuz nasıl geçti siz düşünün işte :)
ondan sonra ne olursa olsun birşey almam lazım falan dedim niyeti bozdum sonra hyosungu keşfettim.
valla yalan yok vstromdan sonra uzun yolda sıkıntı yaratmayan açıkçası bu bütçeyle beni memnun eden sağlam bir makina.
gören herkezede tavsiye ediyorum.
iş çıkışı olayı bana uyar ben artı 1 eşimle katılırım
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Şu dakika itibari ile uzun zamandır alamadığım pistonları almış bulunuyorum :)
Umarım ingiltereden gelme aşamasıda sorunsuz geçer..
Özer kanka çok sağol valla sen olmasan daha çok düşünürdüm nasıl alıcam diye :)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Hadi bakalım pistonları ıslatırız bir gün kola mı söylicen artık dondurma mı ben orasını bilmem ::exclaim:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
kızanlar şu an karadeniz semalarında iki motorcu internette sörf yapmaktadır..
bizi soracak olursanız keyifimiz gayet yerinde,öyle bir memleket ki internet erişim heryerde mevcut
yollar süper,en kısa zamanda buralara gezi düzenlemenizi şiddetle tavsiye ederiz,
çıkgın motorcular ilhan-faruk
selamlar saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 PM ----------

http://www.ereglidtv.net/haberler.asp?haber=32902

ereğlide paparazilere yine yakalandık.haber yukarıdadır..
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
sağol kardeşim ehliyetini alınca seni de bekleriz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 PM ----------

süper manzara fotoğrafları çektik,ilhan çorluya dönmekten vaz geçti,burda iç güveysi bulmaya çalışıyoruz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kızanlar şu an karadeniz semalarında iki motorcu internette sörf yapmaktadır..
bizi soracak olursanız keyifimiz gayet yerinde,öyle bir memleket ki internet erişim heryerde mevcut
yollar süper,en kısa zamanda buralara gezi düzenlemenizi şiddetle tavsiye ederiz,
çıkgın motorcular ilhan-faruk
selamlar saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 PM ----------

http://www.ereglidtv.net/haberler.asp?haber=32902

ereğlide paparazilere yine yakalandık.haber yukarıdadır..
güzel bir rota,keyifli motorcular,
Rabbim keyfinizi bol,yolunuzu açık etsin
artık bol bol fotoğraf çekersiniz,her 100 m de ayrı bir güzellik için durulur oralarda
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
Gerçekten güzel bir yolculuk. hepmize nasip olur inşallah.

Allah lastiklerinize zeval vermesin :)

1-2 virajıda bizim için alın :)

Hayırlı seyirler.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Keyifli geçen bir yolculuk, umarım her şey yolunda gider ve keyifli bir şekilde de biter.
İlhan & Faruk, paparazilerden sonra artık ünlü oldunuz. Çorlu girişinde çiçeklerle karşılarız artık sizi...
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
kızanlar şu an karadeniz semalarında iki motorcu internette sörf yapmaktadır..
bizi soracak olursanız keyifimiz gayet yerinde,öyle bir memleket ki internet erişim heryerde mevcut
yollar süper,en kısa zamanda buralara gezi düzenlemenizi şiddetle tavsiye ederiz,
çıkgın motorcular ilhan-faruk
selamlar saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 PM ----------

http://www.ereglidtv.net/haberler.asp?haber=32902

ereğlide paparazilere yine yakalandık.haber yukarıdadır..

İLHAN EN ÇOK BENİ ŞAŞIRTIN KARDEŞİM KERETA BURDA GEZERKEN BENZİN YOK ABİ DERDİN BAK NERELERE GİTMİŞİN RESMİNİ GÖRMESEM İNANMİCEKTİM ALLAH HAYIRLI YOLCULUKLAR VERSİN GEL BAK GELİNCE BAK SENİ NE YAPÇEM :cyclopsan
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
15qp7h4.jpg


Vay kardeşlerime bakın, te nerelere gitmişler. :)
Dikkatli olun, yolunuz açık olsun. :rendeer:
Bol bol foto çekin he. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
İLHAN EN ÇOK BENİ ŞAŞIRTIN KARDEŞİM KERETA BURDA GEZERKEN BENZİN YOK ABİ DERDİN BAK NERELERE GİTMİŞİN RESMİNİ GÖRMESEM İNANMİCEKTİM ALLAH HAYIRLI YOLCULUKLAR VERSİN GEL BAK GELİNCE BAK SENİ NE YAPÇEM :cyclopsan

yalnız abi ben sana hiç bi zaman benzin yok demedim başkasıyla karıştırma, işyerinin zorunlu izniyle bende geziye katıldım yoksa nerde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:40 AM ----------

Keyifli geçen bir yolculuk, umarım her şey yolunda gider ve keyifli bir şekilde de biter.
İlhan & Faruk, paparazilerden sonra artık ünlü oldunuz. Çorlu girişinde çiçeklerle karşılarız artık sizi...

öyle çiçekle falan olmaz mehter marşı lazım:p
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
29
kankalar,gezinizin başlangıcı gibi,sonununda keyifle bitmesini,paparazilerden sonra,showtv ana haber bülütenine de çıkmanızı temenni eder,yurdun güzel yerlerinden,bol,bol fotoğraflar beklerim,haydi yolunuz açık olsun..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst