[Tekirdağ - MT]

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Mete abi özeri ben bile göremiyorum ki sen nasıl görcen :p
Bu arada sana bişey yazdım sormam gerek yazdım ama yoksun sanırım :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Abi bu sözün beni bitirdi işte. Diyecek bişey kalmadı artık. Babalar gününü siliyorum hayatımdan :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 PM ----------

Son Dakika : Şok şok şok Pazar günü için izini koparmış bulunuyorum İç işleri bakanından :)

Sözü bilen kişinin, yüzünü ak ede bir söz
Sözü pişirip diyenin işini sağ ede bir söz
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı
Söz ola ağulu aşı, yağ ile bal ede bir söz

Kişi bile söz demini, Demeye sözün kemini
Bu cihan cehennemini, Sekiz cennet ede bir söz
Yunus şimdi söz yatından, söyle sözü gayetinden
Pek sakın o sah katından, Seni ırak ede bir söz


Yunus Emre

Savaş Abi,
İyi gaza getirdin beni de...
Ben de pazar günü için destur aldım hanımdan :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ya hadi gelin gidiyoruz desek binbir türlü bahane bulunacak.. o yüzden motorum servisten cıkınca ilk geziyi metehan abilerin evine yapıcam ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aga Bide Ayıp Oldu DEmez mi Yamahasülo :queen: Sanki Gidiyoz desek çok gelecek :p

Mete muayyen donemdeymiş,
zırt pırt km saatini fotograflayıp dururken vermişler eline krank ve pistonu
500 kayme sini de almışlar
ondan bu agresif hali:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Geçmiş olsun dostuma ya. Zaten bu aralar sıkışık dı durumları bukadar masraf çıkması beni çok üzdü.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
Aga Bide Ayıp Oldu DEmez mi Yamahasülo :queen: Sanki Gidiyoz desek çok gelecek :p

kardeşim özer şu günlerde zamanım var isterseniz pazar günü gidelim oraya zaman önemli bu işler için mesela haftaya gelemem teyzemin oğlunun düğünü var sözümün arkasındayım gidelim istersen pazar günü çınarcığa?
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
İyi iyi pazara kayması iyi olmuş, yarın da bir işim yoktu ama 1 haftadır yorgundum şu an itibariyle yeni girebildim eve sabah erken kalkmak hiç işime gelmiyordu :)

Bu arada kask camı ve kapağı bulamadım, orada yokmuş o marka satmadıkları için yedek parçaları da bulunmuyormuş.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Daha gidilecek yer bile belirlenmedi :)
Savaş Abi, bir el at, hem yeri belirleyelim hem de buluşma saatini.
Ona göre de hazırlıklarımızı yapalım yarın için...
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Bana uyar

http://www.findiklikoyu.com/komurLimani.html

Denizi güzel bir yere benziyor, deniz gözlüğü de almak lazım yanımıza :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 PM ----------

Yalnız oraya gidersek erken hazırlanıp yola çıkmak, günü iyi değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Yarın için zor Olur Süleyman abi işimiz. Ama Önümüzdeki Haftalarda Bana Uyar diyorum ;) :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst