[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Savaş Abi eline sağlık maharetlisin ama o yazı detayı abes olmuş...Kamyon arkası yazısı gibi...inadına tek alemde tek misali...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi gelmiyosunuz etmiyosunuz sallamıyosunuz özellikle kaç kere rica ettim organize olun diye ama sakalımız yok kariyerimiz yok napalım...benimde heyecanım kalmadı inan...
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
haklısın kardeş valla ne desen yeri var yani arkadaşlar sağolsun ne yapak bende şimdi LÜLEBURGAZ MOTOSİKLETÇİLER derneğine üye olcam onlar çok geziyo
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Süleyman abi şu ücretsiz benzin aldığın yerin adresini verirmisin abi banada. Her hafta geziyorsun maşallah. Bende depoyu fulleyeyim de bende seninle geleyim her hafta.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bir yerlerden kaçak benzin mi buldun abi ne yaptın :) Geliyorum ozaman haftasonu :) Zaten debonun dibi görünmüştü artık.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
çok yoruldu garibim msneyi bile açmıyor :) sülo akşamları bari izin al be kardeşim 1 saat yüzünü görelim yeter sonra yine gidersin evine korkma TUTSAK etmeyiz olurmu?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
haklısın kardeş valla ne desen yeri var yani arkadaşlar sağolsun ne yapak bende şimdi LÜLEBURGAZ MOTOSİKLETÇİLER derneğine üye olcam onlar çok geziyo

almışlar traktör makinaları çok yakıyo diye ağlaşıyolar dabi bide sana .ok atıyorlar...biz krallar gibi geziyoruz makina benzini kokluyor...:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
yani kim dedi onlara çing çang al diye paraya kıyıp ta almadılar ybr veya cbf:)

Vallaha güleceğim yoktu ta ki şu mesajınızı okuyana kadar. Sizin motorları bir açıp da bakın bakalım nerede üretilmiş. Ahahaha

Bu arada şu cbf ler 100 km de nekadar yakıyor acaba ?

Benzine yine zam geldi haberi olan varmı ?

Bu arada fabrikada bizim msn yasaklandı. Çok nadir açabiliyorum. Birkaç dk açık kalıp kapatıyorum. Evden ise sürekli onlineyim lütfen çamur atmayalım :cat:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
valla benim motordaki (madeın cihania) yazısını ben kopardım benimki çin malı değil yemin etsem başım ağrımaz:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benimki 85-90 kuruş yakıyor paşam...sen düşün gayrı...:pne kadar ekmek o kadar köfte...sen makinayla gezmiyon dabi pırlanta gibi duruyor makina...aşınma sıfır...senden önceki sahabısı vardı gezerdi dağ taş bayır ova demezdi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 AM ----------

alem erkek görsün...hep birlikte tükürelim ki nazar değmesin...tütütü tüüü maşallah Allah sahibine bağışlasın Çorlunun dikensiz gülü bu:p


dsc00171fqt.jpg

dsc00170q.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
250 cc lik motor 100 km de 3 lt yakıyor. Yakışı gayet güzel :) Hem kendi ağırlığı hemde benim gibi dopçik i taşıyan roadstarımı alemde tek geçiyorum. Bok atmaya çalışanları esefle kınıyorum :)

Kara panterime laf etmeyin her yerde tozumu yutuyorsunuz çekemiyorsunuz tabiki :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Savaş Abi eline sağlık maharetlisin ama o yazı detayı abes olmuş...Kamyon arkası yazısı gibi...inadına tek alemde tek misali...

Savaş abi öyle yazmışsa vardır bir bildiği
Touratec cantalara 2000 Tl istemişler:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 AM ----------

benimki 85-90 kuruş yakıyor paşam...sen düşün gayrı...:pne kadar ekmek o kadar köfte...sen makinayla gezmiyon dabi pırlanta gibi duruyor makina...aşınma sıfır...senden önceki sahabısı vardı gezerdi dağ taş bayır ova demezdi...


önceki sahabısı şimdi motor parlatmakla meşgul oldugu icin sesi solugu cıkmıyor
Golgelerin motorcusu oldu:p
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Mete abi Paparazi gibisin anasını satim.İnsan sana pozda veremicek hemen nete düşüyoo::exclaim:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Mete abi Paparazi gibisin anasını satim.İnsan sana pozda veremicek hemen nete düşüyoo::exclaim:

Savaş abi poz vermemiş yakalanmıştır o halde,üzeründek takım orta boy bi Çinli'yi anahtar teslim alacak kadar pahalıdır muhtemelen,fakirim parasızlıktan adı gizli bir terziye eibise diktirebiliyor ancak:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi öyle yazmışsa vardır bir bildiği
Touratec cantalara 2000 Tl istemişler:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 AM ----------



önceki sahabısı şimdi motor parlatmakla meşgul oldugu icin sesi solugu cıkmıyor
Golgelerin motorcusu oldu:p
Gölgelerin motorcusu mu?
Olum ben büyük gezi planları yapıyorum,azzz sonra:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst