- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
koptu yine millet bir akşam buluşması yapmadan olmicek
haklısın kardeş valla ne desen yeri var yani arkadaşlar sağolsun ne yapak bende şimdi LÜLEBURGAZ MOTOSİKLETÇİLER derneğine üye olcam onlar çok geziyo
yani kim dedi onlara çing çang al diye paraya kıyıp ta almadılar ybr veya cbf![]()
Savaş Abi eline sağlık maharetlisin ama o yazı detayı abes olmuş...Kamyon arkası yazısı gibi...inadına tek alemde tek misali...
benimki 85-90 kuruş yakıyor paşam...sen düşün gayrı...ne kadar ekmek o kadar köfte...sen makinayla gezmiyon dabi pırlanta gibi duruyor makina...aşınma sıfır...senden önceki sahabısı vardı gezerdi dağ taş bayır ova demezdi...
Mete abi Paparazi gibisin anasını satim.İnsan sana pozda veremicek hemen nete düşüyoo::exclaim:
Gölgelerin motorcusu mu?Savaş abi öyle yazmışsa vardır bir bildiği
Touratec cantalara 2000 Tl istemişler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 AM ----------
önceki sahabısı şimdi motor parlatmakla meşgul oldugu icin sesi solugu cıkmıyor
Golgelerin motorcusu oldu![]()