[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Bende bugün duydum özer Muratlı da ne festivali ypılıyor + Ebru gündeş geliyormuş galiba :) dogrumudur ? Birde bizim burdakiler bu hafta sonu diyolar sen oralısın kesin bilgiyi senden alalım.

bu haftasonu cumartesi aksamı muratlıya geliyor abi. Ebru Gündeş 6 haziranda Muratlıda.. PAzar Günü ORganizasyona Geliyo musunuz ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu haftasonu cumartesi aksamı muratlıya geliyor abi. Ebru Gündeş 6 haziranda Muratlıda.. PAzar Günü ORganizasyona Geliyo musunuz ?

usta bu şenlikler roman eğlencesi mi nedir ya Hıdırellezi bir anlat bize...:)

gogıldan bakardımda sen anlat bize neler oluyor orada...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta bu şenlikler roman eğlencesi mi nedir ya Hıdırellezi bir anlat bize...:)

gogıldan bakardımda sen anlat bize neler oluyor orada...

Trakya'da Romansız eğlence olur mu be?
en azından çalgıcılar Roman olur.
:p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
usta bu şenlikler roman eğlencesi mi nedir ya Hıdırellezi bir anlat bize...:)

gogıldan bakardımda sen anlat bize neler oluyor orada...

hıdrellez gayet güzel bir organizasyondur abi perşembe günü başlamış olup çeşitli organizasyonlarla Kutlanıyor Muratlıda.. TArihçesini bir arada anlatırım ben sana buradan anlatmak zor şimdi. :p

Sen İşin Seni İlgilndiren Kısmına baksana:mrgreen: Kuzu ÇEvirme Var. Hoş 250 gr az GElir Sana o Ayrı :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:46 AM ----------

Trakya'da Romansız eğlence olur mu be?
en azından çalgıcılar Roman olur.
:p

:queen::queen::queen: Sen yarın GEliyo musun Abi:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:48 AM ----------

abi Özer roman bi kardeşimiz mi...herşeye rağmen onu seviyoruz...:pgıy gıyı harika çalıyor...:p

Özümüzü İnkar ettiğimizi Kim SÖylemiş Roman Değilim Ama Birazcık Esmerlik Var:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hıdrellez gayet güzel bir organizasyondur abi perşembe günü başlamış olup çeşitli organizasyonlarla Kutlanıyor Muratlıda.. TArihçesini bir arada anlatırım ben sana buradan anlatmak zor şimdi. :p

Sen İşin Seni İlgilndiren Kısmına baksana:mrgreen: Kuzu ÇEvirme Var. Hoş 250 gr az GElir Sana o Ayrı :p


Özümüzü İnkar ettiğimizi Kim SÖylemiş Roman Değilim Ama Birazcık Esmerlik Var:cherry:


kanka orada olmak çok isterim ama nasip olmayacak belli akşam eve erken gönderdiler bugün erken çağıracaklar diye...öğleden sonra lanet işimde olmam lazım...:cat:

hep kalaba olur hemde gürültü ben sizlerle bir yerlere gitmeyi tercih ederim hep nereye olursa...:cat:

gelirse benim payımıda veririm ben meteye :)



yahu 20 gr bişey ya yersin ya yemezsin o benim dişimin kovuğu:cherry:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Süleyman abi gözlerim yollarda kaldı vallah Erol abi ile seni bekledik haa gelirsin ha gelirsin diye iki saat takıldık geldik konserde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst