şimdi siz nereye gittiniz tamam bizim Sınawlarımız vardı ama bi gittiğiniz gezdiğiniz yerleri bi söyleseydiniz yani..
Bu kadar mı ? 1 masa var 8-10 kişi var ? Başka? Yok mu manzara? Dağ,tepe, göl, manzara? Neyse zaten ne zaman bişey yazsam buraya kimse kaile alıp cevap bile vermiyor niyeyse
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------
Ha bu arada ilk resimdeki ne sırıtıyon öyle bea![]()
Evet, ama sadece o değil. O öpücükler atan ablayı da çekmemiz lazımdı.![]()
gel bir hafta sonuda gezelim
hatta oraya gideriz yine büyük mandıraya bisikletli lırığı görürsün
baya bi gülersinn
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 PM ----------
yaa ben o kırığa baya güldüm ama o öpücük atan ablayı görmedim yaa
:silent: görmek isterdim yani
ama kime öpücük attı o peki sölemiyorsunuzda :wiinkk:
Napıyosunuz ? Nasılsınız YA ?