[Tekirdağ - MT]

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
mrh güzel memleketimin motorcuları :rendeer: hafta sonu 200 km yi kat edip memleketimin havasını soluyasım var ama bu kiraz festivali ne zamana denk geliyor ?? sizlerlede görüşe bilirmiyim nasıl olur ...
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
şimdi siz nereye gittiniz tamam bizim Sınawlarımız vardı ama bi gittiğiniz gezdiğiniz yerleri bi söyleseydiniz yani..

walla bende bilmiyorum nereye gittiğimizi,takıldık süleyman abinin peşine o nereye giderse bizde oraya:wiinkk: şaka şaka lüleburgaz diye yola çıktık ordan da uzanıp büyükmandıraya vardık işte o kadar
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Bu kadar mı ? 1 masa var 8-10 kişi var ? Başka? Yok mu manzara? Dağ,tepe, göl, manzara? Neyse zaten ne zaman bişey yazsam buraya kimse kaile alıp cevap bile vermiyor niyeyse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------

Ha bu arada ilk resimdeki ne sırıtıyon öyle bea :p

gel bir hafta sonuda gezelim :)
hatta oraya gideriz yine büyük mandıraya bisikletli lırığı görürsün :)
baya bi gülersinn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 PM ----------

Evet, ama sadece o değil. O öpücükler atan ablayı da çekmemiz lazımdı. :)

yaa ben o kırığa baya güldüm ama o öpücük atan ablayı görmedim yaa
:silent: görmek isterdim yani
ama kime öpücük attı o peki sölemiyorsunuzda :wiinkk:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
gel bir hafta sonuda gezelim :)
hatta oraya gideriz yine büyük mandıraya bisikletli lırığı görürsün :)
baya bi gülersinn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 PM ----------



yaa ben o kırığa baya güldüm ama o öpücük atan ablayı görmedim yaa
:silent: görmek isterdim yani
ama kime öpücük attı o peki sölemiyorsunuzda :wiinkk:

Öpücüğün adresini karıştırma fazla, :cherry:
Bu arada o kırığın resmini nasıl atladık, oklava yutmuş gibiydi arkadan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 PM ----------

Millet,
Aşağıdaki adresteki videoyu izleyin mutlaka.

http://www.zaplat.com/video/arac_videolari/91091/Büyükmandıra_Motorcular
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ARkadaşlar bu hafta sonu Güzel Bİr Organizasyon Yapalım YArın Bİlgileri Yazıcam :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Bu hafta buranın hıdrellez şenlikleri var çok byük bir toplantı yapmamız lazım :) Ve Kuzu ÇEvirme Olayları VAr Yarına Şekillendiricem :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Babamın kızdığı zaman söylediği güzel bir küfür (!!!) vardır, etçil dediğinizde hep o geliyor aklıma !!!

HAYVAN ETİ YEMİŞ !!!:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Keşke halen en kötü küfür bu olsa. Şimdi millet hiçbirşeyi tanımadan küfür ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst