[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Selam Arkadaşlar,
Bugünkü serbest gezimizin :) çekebildiğimiz resimleri ekliyorum, yorumsuz bırakıyorum, hep beraber yorumlara başlarız diye.
Bu arada akşam da söylediğim gibi, Süleyman önümde giderken sanki üzerinde mont-pantolon yok da takım elbise varmış gibi gözüküyordu :).
Bu konu çok dikkatimi çekti, en kısa zamanda o korumalara bakmam lazım.










 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu kadar mı ? 1 masa var 8-10 kişi var ? Başka? Yok mu manzara? Dağ,tepe, göl, manzara? Neyse zaten ne zaman bişey yazsam buraya kimse kaile alıp cevap bile vermiyor niyeyse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------

Ha bu arada ilk resimdeki ne sırıtıyon öyle bea :p
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bu kadar mı ? 1 masa var 8-10 kişi var ? Başka? Yok mu manzara? Dağ,tepe, göl, manzara? Neyse zaten ne zaman bişey yazsam buraya kimse kaile alıp cevap bile vermiyor niyeyse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------

Ha bu arada ilk resimdeki ne sırıtıyon öyle bea :p

Aslında resim çekecek malzeme çoktu ama maalesef fotoğraf makinesinin şarjı bitti. Bitene kadar çektiklerimi ekleyebildim ancak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu siz Burgaz'dan Mandıra'ya mı geçtiniz?.Sizi gidi kaçaklar.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
abi o gezi gerçekten çok ilginç oldu, kesinlikle yaz bitmeden bi daha gidelim.ne kadar çok motor vardı orda dakikada 3 motor geçiyo minimum, tam bi komedi sadece havalı havalı git gel yapıyolar o kadar işte ama çok komik sahneler de vardı, tek teker kullanan mı , kask yerine gözlük takan kızlar mı, motorun üstünde bağdaş kurup kullananmı ne istersen vardı yani:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Keçim görmedim ben öyle bişey ya tek gördüğüm bisikletli vede ön kaldıran bi elemandı :)

Yemek yerken attı ilk öpücüğü, senin arkandan geçti, görmedin. İkinci kez de çay içerken geçti önümüzden...
:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 PM ----------

abi o gezi gerçekten çok ilginç oldu, kesinlikle yaz bitmeden bi daha gidelim.ne kadar çok motor vardı orda dakikada 3 motor geçiyo minimum, tam bi komedi sadece havalı havalı git gel yapıyolar o kadar işte ama çok komik sahneler de vardı, tek teker kullanan mı , kask yerine gözlük takan kızlar mı, motorun üstünde bağdaş kurup kullananmı ne istersen vardı yani:mrgreen:

İlhan, bence anlatmak yetmez, kesinlikle ve kesinlikle tekrar gitmeliyiz oraya. Hatta daha da kalabalık olarak gitmeliyiz bence. :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
şimdi siz nereye gittiniz tamam bizim Sınawlarımız vardı ama bi gittiğiniz gezdiğiniz yerleri bi söyleseydiniz yani..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst