- Katılım
- 13 Tem 2007
- Mesajlar
- 965
hayırlı yolculuklar,dikkatli ol yollarda,unutma bakarsan bağ bakmazsan dağ olur![]()
hayırdır Aşkın ne Kocaelisi ?
50 km den sonra bu gezi sana ağır gelmesin..
hayırlı yolculuklar,dikkatli ol yollarda,unutma bakarsan bağ bakmazsan dağ olur![]()










Bu kadar mı ? 1 masa var 8-10 kişi var ? Başka? Yok mu manzara? Dağ,tepe, göl, manzara? Neyse zaten ne zaman bişey yazsam buraya kimse kaile alıp cevap bile vermiyor niyeyse
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------
Ha bu arada ilk resimdeki ne sırıtıyon öyle bea![]()
Aslında resim çekecek malzeme çoktu ama maalesef fotoğraf makinesinin şarjı bitti. Bitene kadar çektiklerimi ekleyebildim ancak.
Şu mandıradaki bisikletli tarkanı çekmek gerekiyodu abi
Özellikle yandan veya arkadan bi foto alsaydık süper malzeme olurdu![]()
Bisikletliyi tek geçerim ben abi![]()
Bak merak ettim şu ablayı
Keçim görmedim ben öyle bişey ya tek gördüğüm bisikletli vede ön kaldıran bi elemandı![]()
Keçim görmedim ben öyle bişey ya tek gördüğüm bisikletli vede ön kaldıran bi elemandı![]()
abi o gezi gerçekten çok ilginç oldu, kesinlikle yaz bitmeden bi daha gidelim.ne kadar çok motor vardı orda dakikada 3 motor geçiyo minimum, tam bi komedi sadece havalı havalı git gel yapıyolar o kadar işte ama çok komik sahneler de vardı, tek teker kullanan mı , kask yerine gözlük takan kızlar mı, motorun üstünde bağdaş kurup kullananmı ne istersen vardı yani:mrgreen:
Aman abi iyiki görmemişim görsem bu keçi bu olayı burnumdan getirirdiYemek yerken attı ilk öpücüğü, senin arkandan geçti, görmedin. İkinci kez de çay içerken geçti önümüzden...
:cherry:
Aman abi iyiki görmemişim görsem bu keçi bu olayı burnumdan getirirdi![]()