[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Selam Arkadaşlar,
Bugünkü serbest gezimizin :) çekebildiğimiz resimleri ekliyorum, yorumsuz bırakıyorum, hep beraber yorumlara başlarız diye.
Bu arada akşam da söylediğim gibi, Süleyman önümde giderken sanki üzerinde mont-pantolon yok da takım elbise varmış gibi gözüküyordu :).
Bu konu çok dikkatimi çekti, en kısa zamanda o korumalara bakmam lazım.










 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu kadar mı ? 1 masa var 8-10 kişi var ? Başka? Yok mu manzara? Dağ,tepe, göl, manzara? Neyse zaten ne zaman bişey yazsam buraya kimse kaile alıp cevap bile vermiyor niyeyse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------

Ha bu arada ilk resimdeki ne sırıtıyon öyle bea :p
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bu kadar mı ? 1 masa var 8-10 kişi var ? Başka? Yok mu manzara? Dağ,tepe, göl, manzara? Neyse zaten ne zaman bişey yazsam buraya kimse kaile alıp cevap bile vermiyor niyeyse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------

Ha bu arada ilk resimdeki ne sırıtıyon öyle bea :p

Aslında resim çekecek malzeme çoktu ama maalesef fotoğraf makinesinin şarjı bitti. Bitene kadar çektiklerimi ekleyebildim ancak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu siz Burgaz'dan Mandıra'ya mı geçtiniz?.Sizi gidi kaçaklar.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
abi o gezi gerçekten çok ilginç oldu, kesinlikle yaz bitmeden bi daha gidelim.ne kadar çok motor vardı orda dakikada 3 motor geçiyo minimum, tam bi komedi sadece havalı havalı git gel yapıyolar o kadar işte ama çok komik sahneler de vardı, tek teker kullanan mı , kask yerine gözlük takan kızlar mı, motorun üstünde bağdaş kurup kullananmı ne istersen vardı yani:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Keçim görmedim ben öyle bişey ya tek gördüğüm bisikletli vede ön kaldıran bi elemandı :)

Yemek yerken attı ilk öpücüğü, senin arkandan geçti, görmedin. İkinci kez de çay içerken geçti önümüzden...
:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 PM ----------

abi o gezi gerçekten çok ilginç oldu, kesinlikle yaz bitmeden bi daha gidelim.ne kadar çok motor vardı orda dakikada 3 motor geçiyo minimum, tam bi komedi sadece havalı havalı git gel yapıyolar o kadar işte ama çok komik sahneler de vardı, tek teker kullanan mı , kask yerine gözlük takan kızlar mı, motorun üstünde bağdaş kurup kullananmı ne istersen vardı yani:mrgreen:

İlhan, bence anlatmak yetmez, kesinlikle ve kesinlikle tekrar gitmeliyiz oraya. Hatta daha da kalabalık olarak gitmeliyiz bence. :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
şimdi siz nereye gittiniz tamam bizim Sınawlarımız vardı ama bi gittiğiniz gezdiğiniz yerleri bi söyleseydiniz yani..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst