[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete'm Han'ım, evet abim olur kendileri.. Evleneceğim günün sabahı gidip slyscorp denen arkadaşın motorunu Bursa'dan alıp gelmiştik. Kendileri çok sağlam co pilot olduğundan pilotluktan anlamıyordu pek :p Akşama düğünüm var, buna motor dersi verdik bir de akşama kadar, hey gidi günler.. $$ abi dökücem daha bütün kirli çamaşırlarını :p

kanka bu hafta sonu Yuvacık vardı dimi...unuttum ben...orada olursun herhalde...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
E toplaşın yuvacık'a gelin, geçersiniz Eskihisar'dan Topçular'a. Topçulardan sonra zaten fazla bişey kalmıyo yuvacık'a en fazla 50-60 Km tahmini..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben unuttum kanka inan...milleti davet ediyorum ama Yuvacığa bir kaç kişi gelecekti...bizim için değil ya toplu gezi için geliyorlar işte...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Neyse gelen olursa Tekirdağ Mt'den ben oralarda olacağım, 59 plaka görünce yapışırım zaten sen kimsin diye :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
[/COLOR]Bu arada Çınarcığa bu hafta sonu gelmeyin, biz Yuvacık'ta olacağız eşimle. Bu haftadan sonra ne zaman olursa bekleriz efem alayınızı :)

duydunuz tekirdağ MT alayımızı bekliyormuşş
şu çınarçık gezisini yapsakmı ne artıkk :) bi aralar
metehandro ile lücaz bakçeklermiş bize orada :cherry:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
duydunuz tekirdağ MT alayımızı bekliyormuşş
şu çınarçık gezisini yapsakmı ne artıkk :) bi aralar
metehandro ile lücaz bakçeklermiş bize orada :cherry:

Valla bakarım hepinize tek tek, gözlerim iyi görür benim :p Yuvacığa geleniniz yok mu beaa? Çıkamıyosunuz Trakya'dan dışarı :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ya aslında bi niyetlensek arkamıza bakmadan giderizde Ön ayak Olması LAzım birilerinin :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Rs e benzin koycak birisi çıkarsa benim için sorun olmaz :)
Bide yengeden izin almak lazım ama :p
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
gezi

beyler yarın atraksyon var mı yok mu :) bizde kendimizi ona göre ayarlamaya çalışalım

atraksyon ne demek ya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 PM ----------

çorluuuuuuuuuu nerdesiniz ya bak giderim yuvacığa kalırsınız burda yalnız başınıza:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
Beyler birazdan rıhtıma iniyorum gezintisi gelen :) buyursun gelsin biyerlere elbet gaz çekeriz ....
GSM:05069433192
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
19
yamahasülo iki gün önce ışıklarda yayageçidi üzerinde duruyordun resmini çekip kurallara uymadığını gösterecektimde yakalayamadım :mrgreen: Süleyman abi gençlere yanlış örnek olmayalım aman dikkat :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst