[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Bu arada SAvaşKayan Abimizede YEni Motoru BMW F650 GS Hayırlı olsun... Kazasız Belasız abi..
Uyarı;LÜtfen Sİteye Hayırlı olsun TOpici Açmayın arkadaşlar Duyurulur..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada SAvaşKayan Abimizede YEni Motoru BMW F650 GS Hayırlı olsun... Kazasız Belasız abi..
Uyarı;LÜtfen Sİteye Hayırlı olsun TOpici Açmayın arkadaşlar Duyurulur..
Aldım da henüz fotoğraflayamadım,nereye koyacağıma karar veremedim,
Masamın üstüne mi?televizyonun üstüne mi?yoksa kütüphaneye mi?
Bi tane de Kawasaki vulkan 1500 classic im var:):cherry::cherry:
benim büroya gelenler görmüştür,balıkçı kayığım bile var
zaten bütün gece rüyamda maketlerle uğraştım... :cherry:cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
hayırlı olsun,tekerin düz bassın,Allah kaza bela vermesin
abi görelim artık fotoğrafları
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Bende R1 Alıcam Maket :mrgreen::mrgreen:

14044.jpg


14074.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
84
arkadaşlar 95model dr650 arıyorum bildiğiniz temiz bi suzuki varmı? cevaplar için ço teşekkür ederim şimdiden.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
gerçekten öyle ben yakından inceledim süper bi makina mil falan yazıyo renk çok hoş allah kazadan beladan korusun



saoll willy

aslında şuan yalovadayım ve kardeşimden sabah bi haber aldım
dün saat 16.30 sıralarında
yalovada bizim mh. girişinde hemde kardeşimin çalıştığı fabrikanın servisi ( yaşlı bir adam ) dönüşün yasak olduğu yerden dönmek suretiyle kocaelili bir arkadaşımızın ölümüne sebeb olmuş
arkadaşlar gerçekten çok ama çok dikkatli olmamız lazımm
her şey aleyhimize çünki trafikte sürücüler bariyerler aklınıza ne gelirse
gerçekten dikkat
allah ölen arakadaşımızın mekanını cennet eğlesin geride kalanlarada sabır versin.:pale:

bigün bizimde başımıza gelir diye korkmuyorum değil açıkcası
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
allah mekanını cennet eğlesin allah affetsin abi ne diyelim elden bişey gelmez ki gerçekten dikkat ben kuryeyim adam taksiyle durmuyo bile beni görüyo atlıyo önüme ya
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
saoll willy

aslında şuan yalovadayım ve kardeşimden sabah bi haber aldım
dün saat 16.30 sıralarında
yalovada bizim mh. girişinde hemde kardeşimin çalıştığı fabrikanın servisi ( yaşlı bir adam ) dönüşün yasak olduğu yerden dönmek suretiyle kocaelili bir arkadaşımızın ölümüne sebeb olmuş
arkadaşlar gerçekten çok ama çok dikkatli olmamız lazımm
her şey aleyhimize çünki trafikte sürücüler bariyerler aklınıza ne gelirse
gerçekten dikkat
allah ölen arakadaşımızın mekanını cennet eğlesin geride kalanlarada sabır versin.:pale:

bigün bizimde başımıza gelir diye korkmuyorum değil açıkcası

EVet Bugün Sitemizden bir arkadaşımızın arkadaşı o mevkide kaza geçirerek hayatını kaybetmiş.. Kötü Ya AÇıkçası.. Allah Kimseye böyle birşeyi Yaşatmasın..
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
resimlere baktım çok kötü ya motor paramparça hepsinin sonucu hız yapmamak lazım ama olmuyo işte herkes yapıyo
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
arkadaşlar haftaya fuar için bi organizasyon yapıldımı bilen varmıı
hava iyi olursa benim gitme niyetim var
sizlerdede böle düşüncesi olanlar varmıı acaba :wiinkk:
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
abi çok istiyorum neyle gidilcek ben istanbulu bilmiyom benim motorumda yok :salut: sattım salak gibi:pr:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
abi çok istiyorum neyle gidilcek ben istanbulu bilmiyom benim motorumda yok :salut: sattım salak gibi:pr:



valla willy ben ordan direk yalovaya geçeceğim
yani burdan sabah erken ( 9 gibi ) çıkma niyetim olur sonrada fazla geçe kalmadan ordan yenikapıdan direk ido ile yalovaya gececeğimm
benle gelirsin dicem ama benim motorda iki kişi çok zorr uzun yoll :pale:
üzgünüm arakadaşımm gerçektenn
yai ikimizede tehlikeye atmak istemem
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
abi zaten senin motorla ben gelmem :mrgreen: çok saol yanlış anlama abi sakın racing tutulur heryerim saol ben arkadaşlarla bi şekilde gidicem bu sene çok saol
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
bizde motoplus 'a gittiğimiz de yağmur vardı.Havalar daha bozacak diyorlar bilginize hava durumuna bakmadan motosiklet ile cıkmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst