- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
Hayırlı olsun Özer
bende tekirdağ-merkez ve şarköy saygılar...
bende malkaradan kasım doğumlu olduğum içn ne yazıkki ehliyetimi aralıkta alıcam şu an 150 cc scooter ım var ama ehliyet alınca honda cbr 125 r ile aranıza katılıcam
Merkezmi? şarköy mü?
Ben Mürefte.:rendeer:
Malkaralı... Senin truva da fena değildir, Malkara'nın içindenmi?
eet içinden hastanenin arkasında oturuyorum hemn sen nerden?
Sagol Abi.. Sen naptın sattın mı ?
Müreftebiz oraya SIK geliriz gecenlerde avcilar derneginde kursa katildim
bulacam seniiiiiiii truvaciiiiiiiii :wiinkk:
arkadaşlar cnm sıkıldı öyle bi bakayım dedim ilk yazımı sayfa 4 14,07,2006 da yazmışım